خانم دکتر راستی من بخاطر تنبلی تخمدان و ریزش موهام الان ۵ ماهی میشه ک قرص اسپیرونولاکتون ۲۵ و قرص جلوگیری روکین میخورم نکنه بخاطر اینا t4 بالا رفته؟ اخه تو آزمایش قبلیم ک اینارو مصرف نمیکردم هنوز نرمال بود
سلام به روی ماهتون عزیزم
وقتتون بخیر 🌱
به این شرایط کم کاری تحت بالینی گفته میشود یعنی ممکن است در ادامه سطح tsh نیز به سمت کم کاری تیروئید برود، بابت داروهای مصرفی نگران نباشید به هرحال باتوجه به شرایط شما لازم هستند فقط تحت نظر متخصص غدد باشید اگر لازم دانستند روال درمانی تغییر کند یا آزمایش در فاصله کوتاهتر تکرار گردد🌱🌱
اخه خانم دکتر تو اینترنت خوندم داروهای هورمونی روی سطح t4 تاثیر میذارن، این قرصام هورمونی هستن گفتم شاید ب خاطر اینا جواب آزمایشم اینطور شده چون تا قبل از اینا ازمایشام همیشه نرمال میشدن
اسپیرونولاکتونی که میخورید، افاقه هم کرده برای موهاتون؟
خواهش میکنم جان دلم 💐🌱❤️
بله من هم به همین دلیل نوشتم که در هرحال این داروها لازم هستند وبرای همین متخصص غدد باید درمورد نیاز به درمان نظر بدهند