سلام دکترجان و مامان های عزیز
پسرم ۱.۵ ماهه هست شیر مادر میخوره ۱۰ روز اخیر بخاطر داروی ریفلاکس طبق تجویز دکترش روزانه ۱ تا ۲ وعده شیر خشک بیومیل ar هم میخوره دارو هایی که استفاده میکنه اس امپرازول(نکسیوم) یک چهارم ساشه ۱۰ گرمی ویتامین AD ،قطره پدیا کول و گریپ میکسچر برای کولیک
سوالم اینه که پسرم حدود ۴ روزه یبوست گرفته درحالی که قبل از این روزانه ۴ بار دفع داشت دکترش برای فردا بهم نوبت داده راهکاری دارین که تا اون وقت حداقل کمتر اذیت بشه و شکمش کار کنه؟
و اینکه الان ۲ روزه شیر خشک رو قطع کردم فقط شیر مادر خورده
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



240
1402/08/16




