سلام خانم هاروزخوش من سیکل ۲۸ روزه دارم دوروزعقب انداختم اول غروب بیبی زدم هاله انداخت بعدرفتم آزمایش دادم. عکس هارومیفرستم الان باردارم بتاپایین نیست به پزشک دسترسی ندارم
0
1402/08/16
سوال کننده

0
1402/08/16
سوال کننده
این بیبی چکم اول هاله انداخت بعدخشک شده اینجوری
0
1402/08/16
سوال کننده
اینم آزمایشم
0
1402/08/16
سوال کننده

0
1402/08/16
سوال کننده
آزمایش بتادادم بعدازیکی دوروز...طبیعی باردارشدم
0
1402/08/16
سوال کننده
ممنون میشم وقت بدین راهنمایی کنین چه کارکنم به پزشک دسترسی ندارن
0
1402/08/16
Zi Zi
عزیزم مثبت به این قشنگی
0
1402/08/16
Zi Zi
خیلیم خوبه نگران نباش
0
1402/08/16
سوال کننده
بتام پایین نیست
0
1402/08/16
سوال کننده
آخه پارسال این موقع به سقط داشتم
0
1402/08/16
سوال کننده
قلبش تشکیل نشدسقط شد تازه بعدازهشت روزتاخیراین موقع بتادادم پنج هزاربود
0
1402/08/16
سوال کننده
🥴
0
1402/08/16
سوال کننده
من طب سنتی رفتم باطب سنتی باردارشدم واصلاح سبک ایندفعه بازنگرانم
0
1402/08/16
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
مثبته تبریک میگم عزیزم ❤️
0
1402/08/16
sara *
سلام عزیزم همه چی خوبه نگران نباش مبارک باشه انشاالله بارداری خوبی داشته باشی
0
1402/08/16
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
نه بتات هم عالیه
0
1402/08/16
سوال کننده
ممنونم ازتون سلامت باشین انشااالله برای خودتون وبرای همه چشم انتظارها به زودی
0
1402/08/16
سوال کننده
التماس دعا دارم ازتون دوساله درگیرم منم
0
1402/08/16
نسرین 🌹
مبارکه ب سلامتی انشالله این دورانو میگذرونی
0
1402/08/16
⚜️ زر بانو ⚜️
مبارکه مامان تیرماهی😍
0
1402/08/16
زینب 1992
مبارکه منم بتام روز موعد 104 بود و بعد از 48 ساعت دوبرابر شد ان شالله بارداری خوبی داشته باشین
0
1402/08/16
Zi Zi
نه عزیزم منم موعدم 61 بود. لقاحت دیرتر بوده
0
1402/08/16
مریم ...
اول سلام عزیزم
دومم این ک مبارک باشه بارداریت انشالله ب سلامتی نینی و بغل بگیری و مراحل پر استرس رو ب خوشی بگذرونی
سوم این ک قرار نیس بارداری هایی ک داری و این اتفاق تلخ دوباره تکرار شه
امیدت ب خدا باشه
تا خدا نخواد برگی از درخت نمیافته🙃😘
دومم این ک مبارک باشه بارداریت انشالله ب سلامتی نینی و بغل بگیری و مراحل پر استرس رو ب خوشی بگذرونی
سوم این ک قرار نیس بارداری هایی ک داری و این اتفاق تلخ دوباره تکرار شه
امیدت ب خدا باشه
تا خدا نخواد برگی از درخت نمیافته🙃😘
0
1402/08/16
Zi Zi
ولی برو پیش دکتر بهت داروهای لازم رو بده
0
1402/08/16
Azin M
سلام گلم مبارک باشه انشاءالله این دوران رو به سلامتی بگذرونی ⚘️
0
1402/08/16
❣مامانِ فندوق کوچولو❣ 🤰🤱
مبارکه عزیزم🌸❣️
0
1402/08/16
سوال کننده
ممنونم ازهمتون ودلگرمی هاتون انشاالله برای خودتونم همینطور
0
1402/08/16
سوال کننده
من طب سنتی رفتم داروی اونومیخورم..به کپسول داده مرواریدمکس قرص فولاد
0
1402/08/16
سوال کننده
آب انارروزی یک لیوان وخرما...
0
1402/08/16
سوال کننده
ممنونم ازهمتون
0
1402/08/16
fatimah 🌸
مبارکه 🥰❤️
1
1402/08/16
سوال کننده
ممنونم عزیزم برای خودت انشاالله همه باردارهاباسلامتی ودل خوش بچه هاروبغل کنین...چشم انتظارهام دامنشون سبزبشه
0
1402/08/16
پ
از این مثبت تر 😍
0
1402/08/16
مامان معجزه خدا
مبارکه عزیزم🥰💚
0
1402/08/16
Mahsa Joon
سلام گلم بارداریتون مبارک انشالله که نی نی توسالم وصالح بغل بگیری
0
1402/08/16
Mahsa Joon
میشه راهنمایی کنین که طب سنتی پیش چه دکتری برم وداروچی مصرف کردین ودوره درمانت چقدبوده عزیزم
0
1402/08/16
Mahsa Joon
منم مشکل بارداری ورحم سرد دارم میخاستم اگه ممکنه ازراه طب سنتی اقدام کنم
0
1402/08/16
سوال کننده
راستش طولانی حوصلتون میکشه
0
1402/08/16
سوال کننده
من برای پسرم سرکلاژشدم ازهجده هفته توی اسفندواوج کروناسزارین شدم دکترم فراموش کرده بودسرکلاژوبازکنه
0
1402/08/16
سوال کننده
تا اردیبهشت هیچ دکتری نبودتادوماه بعدازسزازین بازش مردم وقتی بعدازشش ماه اقدام عکس رنگی گرفتم فهمیدم دچارانسدادشدم همون ماه باردارشدم که سقط شد بعدش که دوباره خواستم اقدام منم فهمیدم یه کیست شش سانتی توتخمدان چپم دارم
0
1402/08/16
سوال کننده
خودم هفت سال مرکز ناباروری کارکردم بادکترفوق تخصص ناباروری ....هرماه میرفتم دارومیگرفتم ماهی چندسانت کیستم کوچیک میشددیگه خسته شده بودم
0
1402/08/16
سوال کننده
طب سنتی طب نوین ازشاگردهای خیراندیش توی همه شهرهاهستن...سلامت کده طب نوین دارن خیلی شانسی رفتم ژل رویال میخواستم.ازم پرسیدن برای چی گفتم بارداری وکیست واینادارم ایشون گفتن چندماهه درمان میکنم گفتم چهارپنج ماه گفتن که
0
1402/08/16
سوال کننده
که من این همه راهورفتم به مدتم روش های ایشونوامتحان منم قول دادن نتیجه نگیرم پولموپس میدن وتضمینی راستش اول باورنداشتم گفتن همه داروهاوقرص هایی که تابه حال خوردم کناربزارم...به دوره چهل روزه به خودم وهمسرم دارودادن...
0
1402/08/16
سوال کننده
همسرم واریکوسل گریددوداره افت کرده بوداسپرموگرامش...یه شرح حال کامل گرفتن ازجفتمون تواین چهل روزمعجون ودارواینابود
0
1402/08/16
سوال کننده
کنارش دوسین وبادکش رحم هفته از سه جلسه
0
1402/08/16
سوال کننده
بعدازاینا به قرص دادن هفت روزروزی چهارتاخوردم همین ماهم باردارشدم
0
1402/08/16
سوال کننده
من استان فرستادم ولی همه این شهرهاازاین سلامتکده های طب نوین دارن
0
1402/08/16
سوال کننده
ببخشین اگه طولانی شد
0
1402/08/16
لیلا زمانپور
سلام خوبی مبارک باشه انءشاالله به سلامتی بیابغلت عزیزم
آدرس این طب سنتی کجا ست💞💖
آدرس این طب سنتی کجا ست💞💖
0
1402/08/16
Mahsa Joon
عزیزم ممنون که باحوصله جواب دادین خداتودلیتوحفظ کنه
عزیزدلم من اهوازم ممنون میشم اگه پیگیربشین این طب سنتی تواهوازم موجوده یانه چون من شدیدا محتاجم الانم کلی گرمیجات گرفتم وخودسرانه دارم مصرف میکنم
عزیزدلم من اهوازم ممنون میشم اگه پیگیربشین این طب سنتی تواهوازم موجوده یانه چون من شدیدا محتاجم الانم کلی گرمیجات گرفتم وخودسرانه دارم مصرف میکنم
0
1402/08/16
Mahsa Joon
عزیزم هزینه این دوره درمانتون رومیشه بپرسم؟
0
1402/08/16
سوال کننده
من لرستانم ده تومن دادم تضمینی که اگه جواب نگرفتم پولموبدن چهل روزخودم وشوهرم داروپاکسازی گرفتیم خودم داروگرفتم تاپایان بارداری ام..دیگه پولی نمیدم.فکرکنم هزینه داروهابشه
0
1402/08/16
سوال کننده

0
1402/08/16
سوال کننده
به جزاون قرصی که دادن هفت روزروزی چهارتاخوردم تاروزتخمک گذاری اکثراداروهامال همین طبیب خاذم طبیعت اون دوره چهل روزه زیادبودن
0
1402/08/16
سوال کننده
توبارداری اینومیخورن
0
1402/08/16
سوال کننده
انجمن علمی طب سنتی هستش توبارداری اینوباکپسول فولادمیخورم
0
1402/08/16
Mahsa Joon
ممنون گلم سرچ کردم انشاالله که جواب بدن
0
1402/08/16
سوال کننده
انشاالله برای همه چشم انتظارها
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1108

