سلام وقت بخیر امروز هفته ۳۳بارداری اون هفته رفتم دکتر سونو انجام دادم بعد نوار قلب جنین که خواستن بگیرن نشد گفت آب دور جنین زیاده و برو بیمارستان. چهار روز چهار شب بستری شدم بیمارستان. شب اول بیمارستان نتونستن نوار قلب خوبی بگیرن بهم سورم زدن بعدش آمپول زدن ریه بچه تشکیل بشه . فرداش قندم ناشتا اندازه زدن شده بود ۱۵۰دیگه دوز دوم آمپول بهم نزدن قندم این چند روز همش بالا میرفت و زیر ۹۰نیومد. بهم گفتن هر روز ناشتا بعد دو ساعت بعد صبحانه دو ساعت بعد نهار دو ساعت بعد شام قندمو هر روز اندازه بزنم و هر روز صبح چهار واحد انسولین بزنم
0
1402/08/15
سوال کننده
تا آخر بارداری گفتن هر روز انسولین بزن
0
1402/08/15
سوال کننده
همه میوه برام حذف کردن
0
1402/08/15
سوال کننده
خرما کشمش و میوه خشک وعسل و... اینا که قند دارن گفتن نخورم
0
1402/08/15
سوال کننده
گوشت بدون چربی لبنیات بدون چربی تخم مرغ فقط سفیدش و حبوبات و خیار و گوجه و سبزیجات و هویج استفاده کنم
0
1402/08/15
سوال کننده
ماه سوم بارداری متفورمین ۵۰۰دکترم بهم داد بود هر روز مصرف کنم هفته بیست چهارم آزمایش قندم ۷۳بود هفته سی دوم ۷۸بود اولش چون مامانم دیابت بود گفت مصرف کن بعد گفت چون آبت زیاد مصرف کن در صورت که آزمایش قبل بارداری و بارداری قندم بالا نبود
1
1402/08/15
سوال کننده
الان چکار کنم خیلی سخته برام مصرف نکردن میوه علاقه زیاد به میوه دارم
0
1402/08/15
سوال کننده
چکار کنم آب بچه کم بشه و وزن بگیر
هفته پیش دکتر گفت وزن یک هفته عقبه
هفته پیش دکتر گفت وزن یک هفته عقبه
0
1402/08/15
سوال کننده
؟
1
1402/08/15
پ
عزیزم اول آرامش خودتو حفظ کن .تو دو سوم راه رو اومدی ومطمئن باش که تا پایان بارداری بسلامتی این دوران رو میگذرونی .اول اینکه وزن یک هفته عقبه توی اکثر نوزادها هست و اهمیت چندانی نداره و وقتی بچت بدنیابیاد بهش شیر میدی و زود جبران میشه .در مورد آب دور جنین هم قندیجات رو به حداقل ممکن برسون .واسه این چند هفته دیگه تحمل کن
0
1402/08/15
پ
فک کنم باید مصرف مایعاتتم بیاری پایین
0
1402/08/15
پ
آب دور جنینت چند بوده؟
0
1402/08/15
سوال کننده
ممنون عزیزم . کل چیزی قندی نمیخورم فقط مصرف میوه دارم
0
1402/08/15
پ
بجاش کباب بخور قارچ بخور
0
1402/08/15
پ
چیزای پروتتین دار بخور
0
1402/08/15
سوال کننده
نمیدونم سونو بیمارستان داخل پروند بهم نداده گفتن دوباره شنبه بیا تا ازت سونو و نوار قلب بگیرم قندم هر روز چهار بار خودم چک میکنم
0
1402/08/15
پ
استرس خودش باعث بالا رفتن قند میشه آرووم باش و توکل بخدا کن درشصت درصد موارد آب دور جنین خودش درست میشه .
0
1402/08/15
ارزو مامان اردلان و نیکان
برا منم زیاد بود ولی انسولین نداد
0
1402/08/15
سوال کننده
دعا کنید این چند هفته بتونم بچه نگه دارم زایمان زود نداشته باشم
1
1402/08/15
ارزو مامان اردلان و نیکان
ولی خب من قند نداشتم بدون دلیل بود خیلیم منو ترسوندن گفتن چون بی دلیل اب دور سرش زیاد و دور سرشم زیاده یکممشکوکیم اخر من رفتم سونوگرافی که همیشه میرفتم گف هیچ مشکلی نداره اگه مشکل داشت بیا یقه منو بگیر دیگه خیالم راحت شد؛برا شما بخاطر قندته رعایت کن انشاالله به موقعش زایمانکنی
0
1402/08/15
ارزو مامان اردلان و نیکان
ایشاالله به موقعش میاد زودرسم نمیشه
0
1402/08/15
سوال کننده

1
1402/08/15
سوال کننده

0
1402/08/15
سوال کننده

0
1402/08/15
سوال کننده
اینو تونستم از سونو که بیمارستان گرفته بود عکس بگیرم
0
1402/08/15
سوال کننده
ممنون عزیزم
0
1402/08/15
ارزو مامان اردلان و نیکان
فسقلیییی😍😍😍😍
2
1402/08/15
👸Zahra👸 Moghadam
سلام. کدو رو رنده کن تو ماست خیلی قند رو پایین میاره.
بامیه هم میگن برای قند خوبه
بامیه هم میگن برای قند خوبه
0
1402/08/16
فاطمه ریحان ♥
سلام قندتو کنترل کن بخاطر نی نی تو راهی..منم آب دورجنیم زیاد بود آخرین رنجش ۲۵.۸۰ بود ک تو ۳۸ هفته زایمان کردم....دکترم گفت زیاد تحرک نداشته باش.خورد خوراکت کنترل کن..استراحت کن ک کیسه آبت پاره نشه و خودتو برسونی به هفته های بالاتر..وزن بچه ات چقدر؟ آب دور جنین چقدر؟
سونو خطا زیاد داره بهم گفتن سه هفته اختلاف داری ..وزن بچه دویست گرم حداقل بالاتر میزدن..
سونو خطا زیاد داره بهم گفتن سه هفته اختلاف داری ..وزن بچه دویست گرم حداقل بالاتر میزدن..
0
1402/08/16
شهبانو mmm
منم بارداری قبلی آب دورش زیاد بود ولی قندم بالا نبود سرمرز و مشکوک..مصرف میوه م زیاد بود دیگه تو همین هفته شما بودم رژیم و مصرف میوه کم...اونم میوه های تابستونی جلو چشمم بود و نمیخوردم
0
1402/08/16
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
وقتتون بخیر ❤️
باید علاقه را زیر پا بگذارید چون سلامت دلبندتان مهم تر ار علاقه شما است، بین علاقه و دوست داشتن میوه و جان جنین، کدام را انتخاب میکنید؟!
فعلا همین روال را ادامه دهید وقتی قند کنترل شد تحت نظر متخصص تغذیه ممکن است اجازه مصرف محدود میوه هایی که خیلی قندی نیستند داده شود ولی فعلا خیر ، نگران وزن هم نباشید خود گوشت و تخم مرغ و همچنین اگر اجازه دهند قارچ غنی از پروتئین بوده و باعث وزنگیری میشوند ❤️
وقتتون بخیر ❤️
باید علاقه را زیر پا بگذارید چون سلامت دلبندتان مهم تر ار علاقه شما است، بین علاقه و دوست داشتن میوه و جان جنین، کدام را انتخاب میکنید؟!
فعلا همین روال را ادامه دهید وقتی قند کنترل شد تحت نظر متخصص تغذیه ممکن است اجازه مصرف محدود میوه هایی که خیلی قندی نیستند داده شود ولی فعلا خیر ، نگران وزن هم نباشید خود گوشت و تخم مرغ و همچنین اگر اجازه دهند قارچ غنی از پروتئین بوده و باعث وزنگیری میشوند ❤️
0
1402/08/16
سوال کننده
ممنون. چکار کنم آب دور بچه کم بشه
0
1402/08/16
پزشک اوما
کاری نمیتوانید بکنید فقط قند کنترل گردد حجم مایع هم کنترل و کم میشود مایعات هم زیاد از حد نخورید
1
1402/08/18
سوال کننده
تشکر فراوان
0
1402/08/18
پزشک اوما
خواهش میکنم عزيز من❤️❤️❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



647

