سلام خانوم دکتر
من ۷ام موعدم بود
۱۱ام بیبی و ازمایشم مثبت شد
۱۳ام بتا دادم۱۲۴۰بود
۱۵ام ینی امروز بتا دادم شده ۶۳۵۰
کی برم سنو؟برا دیدن ساک حاملگی
زیاد بالا نرفته؟😢
پرسش (1402/08/15):
تیتر بتام خوبه یا زیاد بالا رفته؟
2242
135
1402/08/15
سوال کننده
1
1402/08/15
مریم ...
سلام عزیزم
ن خوبه
چرا برا این چیزا نگران میشی اخه🥺😘
ن خوبه
چرا برا این چیزا نگران میشی اخه🥺😘
0
1402/08/15
مریم ...
البته ببخشید من جواب دادم 🙃
0
1402/08/15
مریم ...
سنو قلب ۸ هفته و چن روز
0
1402/08/15
مریم ...
اگ میخوای برا ساک حاملگی بری ۶ هفته و چن روز فکرکنم
0
1402/08/15
سوال کننده
قربونت برم مرسی ک ج دادی
اخه همه میگن باید ۴۸ساعت دوبرابر بشه
اخه همه میگن باید ۴۸ساعت دوبرابر بشه
0
1402/08/15
سوال کننده
دوبرابر ینی۳۰۰۰
ولی برامن۶۰۰۰هست
ولی برامن۶۰۰۰هست
0
1402/08/15
مریم ...
اگ دوبرابر هم نشد مهم نیس
و اگ هم بیشتر از دوبرابر نشد هم مهم نیس
و اگ هم بیشتر از دوبرابر نشد هم مهم نیس
0
1402/08/15
سوال کننده
طبق پریودم ۶هفتم پر نشده
0
1402/08/15
مریم ...
چرا صبر نمیکنی بری ۸ هفته و چن روز بری
0
1402/08/15
سوال کننده
دکترمم قراره امشب زنگ بزنه بهم ک بگه باتوجه ب عدد بتام کی برم سنو
0
1402/08/15
مریم ...
من ۸ روز بعد موعد پریودیم
۸۹۰ بود
دلیل بر این نیس ک نینی حالش خوب نیس قشنگم
۸۹۰ بود
دلیل بر این نیس ک نینی حالش خوب نیس قشنگم
0
1402/08/15
مریم ...
ارع درسته عدد بتا ک ۶۰۰۰ هزار باشه
برا سنو ساک واژینال خوبه
برا سنو ساک واژینال خوبه
0
1402/08/15
سوال کننده
منم الان۸روز بعد موعد پریودمه دیگ😢
0
1402/08/15
مریم ...
و این ک بتا بیشتر از دوبرابر شده ممکنه دوقلو باشن 🥰😘🤩😍🥺
0
1402/08/15
سوال کننده
اره.اینم شنیدم
0
1402/08/15
مریم ...
مال من کم بوده مال شما زیاده
مشکلی نیس شک نکن
نگران نباش قشنگم
مشکلی نیس شک نکن
نگران نباش قشنگم
0
1402/08/15
سوال کننده
بیبی چکمم خیلیییی پررنگ شد اصن شک کردم
1
1402/08/15
مریم ...
ولی این ک بتا زیادباشه مشکلی هس نیس گلم
0
1402/08/15
سوال کننده
امیدوارم همچی خوب باشه
1
1402/08/15
مریم ...
مطمئن باش ک خوبه
0
1402/08/15
مهسا 26
الانم بری سونو مشخص میشه
1
1402/08/15
مهسا 26
بتای زیاد مشکلی نداره
ولی ایشون رشد بتاشون زیاد بوده واسه همین نگران هستن
ولی ایشون رشد بتاشون زیاد بوده واسه همین نگران هستن
0
1402/08/15
سوال کننده
عه واقن
0
1402/08/15
سوال کننده
اره دیگ تو۴۸ساعت س برابر شده
0
1402/08/15
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
عزیزم جواب ازمایشپدرت چطور شد
0
1402/08/15
سوال کننده
ازمایش چی
0
1402/08/15
سوال کننده
دکتر الان زنگ زد گفت بتات غیرعادی بالا رفته فردا برو سنو
0
1402/08/15
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
پدر شما مگ لوزه عمل نکرد
0
1402/08/15
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
با این بتا بری سونو هرچی باشه نشون میشه
خیره ان شاالله
خیره ان شاالله
0
1402/08/15
سوال کننده
اره اره،خداروشکر اون ازمایشاش همه خوب بودن
0
1402/08/15
سوال کننده
ایشالله،برام دعا کنین🥺
0
1402/08/15
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
خداروشکر
من مشهد بودم اونجا برای پدرت دعا کردم
من مشهد بودم اونجا برای پدرت دعا کردم
0
1402/08/15
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
فردد حتما برو سونو
0
1402/08/15
Zi Zi
عزیزم جفتش تیتربتا بود و یه ازمایشگاه؟
0
1402/08/15
Zi Zi
مطمئنی یکیش بتا ساده نبوده؟
0
1402/08/15
Zi Zi
برای 6 هفته ازمایش دومت کاملا خوبه
0
1402/08/15
سوال کننده
دستت دردنکنه عزیزم🥺ایشالله هرچی میخای خدابهت بده
0
1402/08/15
سوال کننده
اصن دکتر اینجوری گف استرس گرفتم،فردا حتما میرم
0
1402/08/15
سوال کننده

0
1402/08/15
سوال کننده
هردو ی ازمایشگاه بود
0
1402/08/15
mehra 🥰
عزیزم خیلی مبارکه. بنظرم که دوقلو باید باشه😁 ساک هم نشون میده از الان چون بتات بالاس. میخوای یه هفته صبر کن بعد برو
0
1402/08/15
سوال کننده
من دل ت دلم نیس ،فردا میرم😢😢
0
1402/08/15
مهسا 26
اره بتای بالا ۲ هزار ساک دیده میشه
0
1402/08/15
سوال کننده
ت هم دوقلو داری؟
0
1402/08/15
سوال کننده
فردا میرم
1
1402/08/15
مهسا 26
اره عقلانی تراینه ک فردا بری
1
1402/08/15
مریم ...
اها پس اشتباه کردم
😊
😊
1
1402/08/15
مریم ...
فردا رفتی خبر بده عزیزم
ولی چیزی نیس
ولی چیزی نیس
0
1402/08/15
Maria 🌈
مبارکه 🌸
نگران نباش
اوایل بارداری رشد بتا بیشتره
برای منم ۴ روز قبل موعدم ۱۱۲ بود روز موعدمبعد ۴ روز ۸۴۰ شد
دوقلو هم نبود 😁
نگران نباش
اوایل بارداری رشد بتا بیشتره
برای منم ۴ روز قبل موعدم ۱۱۲ بود روز موعدمبعد ۴ روز ۸۴۰ شد
دوقلو هم نبود 😁
0
1402/08/15
Zi Zi
من ک میگم مشکلی نیست ولی حالا باز سونو بده
0
1402/08/15
سوال کننده
بعد ۴روز اینقده
برامن بعد دوروز اینقد شده🥲
برامن بعد دوروز اینقد شده🥲
0
1402/08/15
مریم ...
نگران نباش الکی
0
1402/08/15
مریم ...
البته درک میکنم
ولی بهت میگم نگران نباش 🥺🙃
ولی بهت میگم نگران نباش 🥺🙃
0
1402/08/15
سوال کننده
اووف
0
1402/08/15
❣مامانِ فندوق کوچولو❣ 🤰🤱
عزیزم نی نی دختره یا پسر؟
آخه میگن یهو افزایش پیدا کنه دختره
آخه میگن یهو افزایش پیدا کنه دختره
1
1402/08/15
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
دعا کن بچم خوب بشه
1
1402/08/16
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون عزیزم
روند افزایش بتا مقداری سریع بوده ولی تا سونوگرافی ندهید نمیتوان نظری داد نگران نباشید ولی حتما و حتما فردا سونوگرافی جهت تعیین محل ساک بارداری انجام دهید منتظر اخبارتان هستم ❤️
روند افزایش بتا مقداری سریع بوده ولی تا سونوگرافی ندهید نمیتوان نظری داد نگران نباشید ولی حتما و حتما فردا سونوگرافی جهت تعیین محل ساک بارداری انجام دهید منتظر اخبارتان هستم ❤️
0
1402/08/16
سوال کننده
ایشالله حالش خوبه خوب بشه،براش دعا میکنم
0
1402/08/16
سوال کننده
😢چشم
0
1402/08/16
Sani_mom2 🪴
سلام عزیزم
منم بتام همینطوری رفت بالا
دوقلو شد 😍
انشاءالله واسه شما هم دوقلو
منم بتام همینطوری رفت بالا
دوقلو شد 😍
انشاءالله واسه شما هم دوقلو
0
1402/08/16
سوال کننده
خانم دکتر سنوگرافی من ببینید
0
1402/08/16
سوال کننده

0
1402/08/16
سوال کننده
گفتم نشون نداده دوتا هست یا ن،گف ن الان نشون نمیده
1
1402/08/16
سوال کننده

1
1402/08/16
Zi Zi
عزیزم خداروشکر نتیجه خوبه دو سه هفته دیگه برای قلبش برو
1
1402/08/16
مریم ...
سلام عزیزم سنو همه چی خوب بوده
احتمال اینکه دوقلو باشه هستش
ولی الان دیده نمیشه یا ۳ هفته دیگه بری معلومه
اگ نشد میگن ان تی دیده میشه از دوقلو باشه
احتمال اینکه دوقلو باشه هستش
ولی الان دیده نمیشه یا ۳ هفته دیگه بری معلومه
اگ نشد میگن ان تی دیده میشه از دوقلو باشه
0
1402/08/16
سوال کننده
اره گف خیلی زود اومدی
منم گفتم چون بتام بالا رفته دکتر منو فرستاده
منم گفتم چون بتام بالا رفته دکتر منو فرستاده
0
1402/08/16
سوال کننده
🥲
1
1402/08/16
مریم ...
دیدی مشکلی نبود
فقط الکی استرس گرفتی
فقط الکی استرس گرفتی
1
1402/08/16
مریم ...
سعی کن استرس نداشته باشی
1
1402/08/16
مهسا 26
خدارشکر دیگه داخل رحمه انشالله دوسه هفته دیگ برای قلبش برو
0
1402/08/16
سوال کننده
الانم استرس دارم،ادم زود بره سنو بیشتر استرس میکشه
0
1402/08/16
سوال کننده
اره خداروشکر
1
1402/08/16
مریم ...
عزیزم میدونم استرس نمیشه داش
من خودم برا قلبش رفتم هنو کاری نکردی بود گفتم اول صدای قلبشو بزاره بعد تو سیستم ثبت کنه
کلا آرامش میگیرم با صدای قلبش 🥺🤩
بعد برا ان تی هم میگفتم نکنه بچم ایست قلبی کرده باشه و مشکلی داشته باشه
برا آنومالی هم همین جور
کلا این استرس با ما هس ولی سعی کن کنترلش کنی تا رو نینی تاثیر نذاره
من خودم برا قلبش رفتم هنو کاری نکردی بود گفتم اول صدای قلبشو بزاره بعد تو سیستم ثبت کنه
کلا آرامش میگیرم با صدای قلبش 🥺🤩
بعد برا ان تی هم میگفتم نکنه بچم ایست قلبی کرده باشه و مشکلی داشته باشه
برا آنومالی هم همین جور
کلا این استرس با ما هس ولی سعی کن کنترلش کنی تا رو نینی تاثیر نذاره
0
1402/08/16
سوال کننده
اره سعی میکنم😢
0
1402/08/16
mehra 🥰
بله. چون بتات بالاس من احتمال میدم دوقلو باشه😁برای منم همین بود🤠
0
1402/08/16
مریم ...
انشالله 🤲🙃😘❤
0
1402/08/16
سوال کننده
😬😬
1
1402/08/16
پزشک اوما
سلام مامان جان
بهبه مبارکتان باشد بارداری داخل رحمی است وهیچ مشکلی ندارید ❤️دو هفته دیگر سونوگرافی جهت تعیین تشکیل جنین و. قلب انجام دهید الان هم استرس نداشته باشید که چرا دیده نشده غیرممکن است دراین هفته دیده شود هدف فقط اطمینان تز داخل رحمی بودن بود
بهبه مبارکتان باشد بارداری داخل رحمی است وهیچ مشکلی ندارید ❤️دو هفته دیگر سونوگرافی جهت تعیین تشکیل جنین و. قلب انجام دهید الان هم استرس نداشته باشید که چرا دیده نشده غیرممکن است دراین هفته دیده شود هدف فقط اطمینان تز داخل رحمی بودن بود
0
1402/08/17
سوال کننده
مرسی خانوم دکتر عزیز
خداروشکر
پس چرا بتام تو۴۸ساعت اینقد زیاد شد؟واس همین فکرم درگیره
خداروشکر
پس چرا بتام تو۴۸ساعت اینقد زیاد شد؟واس همین فکرم درگیره
0
1402/08/17
مریم ...
عزیزم دلیلش اینا میتونه باشه
یا دوقلو باشه
یا خارج رحمی
ک سنو دادی خارج رحمی نبود خداروشکر
دیگه استرس نداشته باش ❤😘
یا دوقلو باشه
یا خارج رحمی
ک سنو دادی خارج رحمی نبود خداروشکر
دیگه استرس نداشته باش ❤😘
0
1402/08/17
سوال کننده
😢
1
1402/08/17
مریم ...
الان نگران چی هستی عزیزم ؟
1
1402/08/17
مریم ...
الان دیگه ناراحتی وجود نداره
یا دوقلو بارداری یا ی قلو
اونم ک بیشتر شده مهم نیس دیگه
یا دوقلو بارداری یا ی قلو
اونم ک بیشتر شده مهم نیس دیگه
2
1402/08/17
❣مامانِ فندوق کوچولو❣ 🤰🤱
فاطمه جون اصلا نگران نباش مهم این بود که مشخص شده داخل رحمیه همین😍😍😍😍
فقط میمونه یک قلو یا دوقلو بودن
فقط میمونه یک قلو یا دوقلو بودن
1
1402/08/17
Sani_mom2 🪴
سلام عزیزم ❤️
مبااارکه😘😘
واسه من از همون اول دو تا ساک تشکیل شده بود
انشاءالله مه بارداری راحتی داشته باشی❤️
مبااارکه😘😘
واسه من از همون اول دو تا ساک تشکیل شده بود
انشاءالله مه بارداری راحتی داشته باشی❤️
0
1402/08/17
سوال کننده
اینکه یدونه ساک تشکیل شده😢اگ دوقلو باشه مگ ی ساک میشه؟چرا پس بالا رفته این عدد😢😢
0
1402/08/17
سوال کننده
اره خداروشکر ک داخل رحمه همچی خوبه،ادم هرچی بیشتر ازمایش بده بیشتر استرس میگیره
0
1402/08/17
سوال کننده
قربونت برم😘
اهان د منم همینو میگم،اگ دوتان چرا یکی تشکیل شده😢
اهان د منم همینو میگم،اگ دوتان چرا یکی تشکیل شده😢
0
1402/08/17
مریم ...
الهی اها اینو نمیدونم دیگه🤦♀️🥺
0
1402/08/17
سوال کننده
😭😭😭
1
1402/08/17
❣مامانِ فندوق کوچولو❣ 🤰🤱
فاطمه جان دوقلو توی یک ساک هم داریم که همسانن چرا الکی استرس میگیری آخه
1
1402/08/17
مریم ...
بهس میگم استرس هات الکی هستن
باش استرس داره🤦♀️🥺
باش استرس داره🤦♀️🥺
1
1402/08/17
مریم ...
عه عه🤦♀️
2
1402/08/17
Mohadeseh s
عزیزم چقدر سخت میگیری اصلا بتا بالا وحشتناک نیس خاله من با اولین آزمایش بعد یک هفته ۵ هزار بود یک دونه ام بود سطح بتا برای هر شخصی فرق میکنه 😁
اگه قرار باشه انقدر ب خودت سخت بگیری و سر یک آزمایش ک برای هرکسی عددش متفاوته انقدراسترس داشته باشی هم ب خودت هم ب اون فندوق ظلم میکنی
چون بدترین چیز برای جنین استرسه
اگه قرار باشه انقدر ب خودت سخت بگیری و سر یک آزمایش ک برای هرکسی عددش متفاوته انقدراسترس داشته باشی هم ب خودت هم ب اون فندوق ظلم میکنی
چون بدترین چیز برای جنین استرسه
1
1402/08/17
Mohadeseh s
اصلا اینکه بتا بالا دوقلو هس حتما درست نیس ک شما نگرانی
اینجا الان داریم ک با بتا ۲۲۰ دوقلو دارن
اینجا الان داریم ک با بتا ۲۲۰ دوقلو دارن
0
1402/08/17
samane 🥰🥰
خداروشکر سونو خوب بوده . دیگه دلیلی واسه استرس نداره . برو لذت ببر و خودتو سرگرم کن . من بتا دادم ۳۴۴۰ بود ، رفتم سونو ۶هفته بود دوقلو . همه که مثل هم نیستن . ۵هفته واسه قلب زود بوده
0
1402/08/17
سوال کننده
🥲باشع
0
1402/08/17
سوال کننده
😬😬
0
1402/08/17
سوال کننده
اره زیادی فک کردم دیونه شدم دیگ فک نمیکنم بهش😑
0
1402/08/17
سوال کننده
باشه عزیزم🥲
0
1402/08/18
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من و گاهی میتواند خطای آزمایشگاه باشد همینکه بارداری خارج رحمی و مولار رد شده کافی است 💐
1
1402/08/18
سوال کننده
ممنون خانوم دکتر عزیز💋🤍
1
1402/08/18
پزشک اوما
خواهش میکنم فاطمه نازنینم 😘💕😘
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




