من ۲۸و دو روز رفتم ۱۲۰۰بود
فک کنم نرماله خودتون درشت و تپل نیستین
چرا هم خودم هم شوهرم تپلیم 😂
خب دیگه نی نیم تپله جای نگرانی نیس
سلام به روی ماهتون مامان جان
در سونوگرافی انجام شده برای شما همه چیز عالی است و وزن دلبندتان هم خوب است ولی بله کمی تپل هست آزمایش سنجش گلوکز اگر انجام نشده انجام گردد 🌱
دکتر من دارم انسولین میزنم نیاز هست ازمایش گلوکز بدم ؟؟؟
بعد دکتر جان میگم من هرچی انسولین میزنم قندم تغییر نمیکنه امکان داره بدنم مقاومت ب انسولین داشته باشه ؟
اگر سطح قند خون را منظم در خانه چک نمیکنید بله به شکل ناشتا و دو ساعت بعد از صبحانه انجام دهید و اگر قند خون کم نمیشود باید دوز انسولین تغییر کند
چرا من ناشتا و از هروعده 2ساعت بعدش میگیرم قندمو انسولین رو هم مرتب دوزشو میبرم بالا ولی پایین نمیاد متاسفانه
به متخصص غدد مراجعه کنید تا ایشان دوز را تعیین کنند، تحت نظر متخصص تغذیه هستید ؟
پس حتما متخصص غدد در روال درمانی تجدیدنظر کنند