سلام وقتتون بخیر دخترم ۳ و ماه نیم هستش تقریبا یک هفته سرما خورده روزای اول تب داشت و داغی سر و از روز اول سینه اش ب خس خس افتاد نفس کشیدن براش سخت شد چون دماعشم هی خشک میشد بردمش دکتر استامیفون بابت تبش داد ک بهتر شد و شربت آموکسی سیسیلین ۴۰۰ واسه سینه اش ک هر ۱۲ ساعت یه قاشق چایی خوردی بدم بهش اما دخترم بهتر نشد و شربت دیگه اخراشه بنطرتون چیکار کنم ببرمش دوباره دکتر یا نه
تبش خوب شد فقط همین خس خس کردن سینه اش مونده با خشکی دماغش
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



298
1402/08/15




