سلام مامان جان
نمیتوان گفت علت لزوما این مساله هست ممکن است بیمار شده باشد کیدی لاکت زینک بدهيد اگر بهتر نشد مراجعه کنید 💓
خوراکی های دارویی را هم هرگز بیشتر از حد ندهید ، حتی اگر دوست دارد شما عاقل و بزرگتر هستید نباید قبول کنید
امروز بردم پزشک اطفال دیفنوکسیلات نصف صبح و شب داد نمیتونم هم برای تهوع داد
تهوع اش خوب شده ولی اسهال تا الان که یه نصفه قرص دادم ادامه داره تاکی باید بدم و اثرش از کی شروع میشه؟
میشه علاوه بر اینداردهاکیدی لاکت زینک رو هم بدم؟ اگه میشه چقدر بدم؟
بله کلی بابت این موضوع خودم رو سرزنش مردم😭
مدت مصرف را پزشک تجویز کننده باید تعیین کنند محلول داده شده را هم حتما بدهید، اگر جواب ندادند آنگاه کیدی لاکت زینک با روزی یک ساشه شروع گردد فعلا همین موارد کفایت دارد، غصه هم نخورید جانم تذکر من بابت جمع کردن حواس بود گاهی بهای چنین کاری خدای نکرده جدی تر و خطرناک است
ممنونم پزشک مهربان🥰🌹🌹🌹
پس فعلا همینا رو میدم ان شاالله که جواب بده زودتر
خواهش میکنم مامان گل دوست داشتنی و امیدوارم که خیلی زود بهبودی کامل حاصل گردد ❤️❤️🌱❤️❤️