چه جالب آهنش بالاست
خانمه یا آقا؟
تالاسمی مینوره!!
البته فکر کنم و ذخیره اهنش خیلی بالاست افرادی ک تالاسمی مینورن معمولا نباید قرص آهن بخورن اصلا مگر اینکه ذخیره خونشون پایین باشه ک اونم پزشک تجویز میکنه
متاسفانه سرخود آهن مصرف میکردن
اورش بالاس فک کنم پاهاش درم داره
خوب اشتباه کرده
اگه تالاسمی مینور باشه ک احتمال زیاد هست
خیلی خطرناکه مصرف آهن
سلام به روی ماهتون عزیزم
وقتتون بخیر 🌱
در آزمایشات ارسالی تمام موارد بررسی شده طبیعی بوده و فقط این موارد حائز اهمیت هستند که :
1. سطح bun و اوریک اسید بالا است به متخصص کلیه و مجاری ادراری و داخلی حتما مراجعه کنند.
2. سطح فریتین و ویتامین ب 12 خیلی بالا است مکمل های آهن همگی قطع گردد و آزمایش الکتروفورز جهت ارزیابی تالاسمی صورت گیرد.
3. سطح ویتامین دی کمتر از حد طبیعی است اگر از نظر ذهنی توانمندی درک دارند و زیاد از حد دارو نمیخورند برای دوماه هفته ای یک عدد پرل ویتامین دی 50 هزار مصرف کرده و سپس آزمایش را تکرار کنند.