درود اوما جانم این ازمایش دوستم هست میشه لطف کنیدو بگید جوابش چیه؟
اینم پیام خودشه من اصلن سر در نمیارم.
[5.11., 13:19] Zahraaa Masror: میگم این تست بتا روز سوم پری انجام دادم دکتر همون روز سونو داخلیم کرد گفت ضخامت رحم داری احتمال بارداری هست دوسه روز قبلشم باز ازمایش دادم منفی بود ولی دکتر زیربار نرفت گفت باید دوباره تکرار کنی
[5.11., 13:20] Zahraaa : با وجودیکه پری بودم دکتر گفت باید تکرار کنی
[5.11., 13:25]Zahraaa: دیگه دیدم منفیه نشون دکتر ندادم ولی الان شک هستم چون احتمال بارداری ۵ به بالا وجود داره مال منم 8/2 هستش
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



718
1402/08/14







