سلام این علائمی که گفتی بعد از ای یو ای طبیعیه
تا 14 روز بعد از ای یو ای باید منتظر بمونی بعد نشون میده
انشالله که خیره برات
چقدرشد هزینه ات عزیزم و برای پسردارشدن ای یوای کردی؟
عزیزم من رفتم بابل
۲.۷۰۰ برای اسپرم و جداسازی پسر و دختر که گفتن بیمه تکمیلی داشته باشی پس میدن بهت
۴۰۰ تومن دارو و شیاف و اینا شد
۱۰۰ تومن پول دستکش و سرنگ انتقال شد
همین
عزیزم تکمیلیتون چی هست؟
وقتی هیچ مشکلی نداشته باشی ی بچه هم داشته باشی برا آی یو آی پس میده تکمیلی؟؟؟
من دانا دارم
باید زنگ بزنی نمایندگی بیمه دانا شهرتون بپرسی آیا ای یو ای تو قراردادتون هست یا نه
من بیمه البرز دارم اره جزو قرار داد هست هم آی یو آی هم آی وی
من حرفم اینه ک مثلا ما خودمون ک قبلا بدون مشکل باردار شدیم الان برا دومی ک مشکلی هم نیس هزینه رو میدن یا ن
بعد ی سوال شما ک آی یو آی برا جنسیت انجام دادی دکترتون گفت چقد ممکنه موفقیت آمیز باشه
آخه میگن آی یو آی ممکنه جنسیت رو قطعی نتونن انجام بدن فقط درصدش بالا میله
همینم خوبه دیگه وقتی قرص های قوی شما و همسرتون بخورین آی یو ای هم بکنی همون جنسیتی که میخوای میشه و درصد بارداری هم بالا میره
اره بابا میده به این کار نداره که چندمین بچه اته
ممنون عزیزم انشاالله براتون با نتیجه باشه