کرم جی بزن، مشنبی پات کن، جوراب بکش روش
حموم میری از آب داغ استفاده نکن، چون رطوبت پوست رو میگیره
از مواد شوینده بدون بو و رایحه استفاده کن، اگزما، دیابت و تیروییدم ، تو این مشکل دخیل هستند🙂
عزیزم آب هویج بخور دو لیوان روز اول بخور،روز بعد یک لیوان ،کلا سه چهار لیوان بخوری اکی میشی،برای اگزما و مشکلات پوستی معجزه می کنه.من خودم 5سال درگیر خشکی پوست دست و ترکش بودم.همه چی هم زدم فایده نداشت.اتفاقی آب هویج خوردم،پوستم از این رو به اون رو شد👌
تا الان هم هر وقت یه ذره پوست پوست بشه دستم آب هویج می خورم حله
خود هویج رو میخورم تو غذا استفاده میکنم سالاد یا همینطوری به عنوان میان وعده
گرفتن آب هویج سختمه ممنون که گفتی امتحان میکنم
سلام به روی قشنگتون عزیزم
بااینکه بسیار مشتاق هستم تا به شما کمک کنم اما این مورد در حوزه تخصص من نیست و باید به متخصص پوست مراجعه کنید ❤️
شامپو گل تار و بگیر بزن برا پستوریازیس هستش قیمتشم فک نکنم بالای سی تومن باشه ....حتمن استفاده کن دعام میکنی

اینه ؟
بله دکتر جان مراجعه کردم ولی جوابی نگرفتم از پماد و کرمش
مجددا با متخصص پوست دیگری جلو بروید جانم این موارد نیازمند پیگیری مکرر هستند
بله چشم امروز تماس گرفتم واسه ماه آینده وقت دادن که برم