سلام من سه ماه پیش سونو دادم تخمدان راستم کیست ۷/۵ سانتی داشتم سه ماه قرص ال دی دادن پریودم ک تموم شد رفتم سونو دکتر گفت کیست هنوز هست میشه سونو مو تفسیر کنید .
و اینکه قرصامو هم عوض کرد
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



388
1402/08/13





