منم بعد سقطم سروقت پریود شدم
شما چند مدت بعد از سقط اقدام کردید؟ بارداری چندمتون بود؟
من حدود سه سال و نیم بعد اقدام کردم
بارداری اولم بود
عه چقدرعجیب.من۱۳مهرسقط کردم دقیقا.ولی دکتر به من قرص داد بخورم پریود شم.
خواهش میکنم
من چشمم ترسیده بود دیر اقدام کردم ولی درکل ۶ ماه بعد میتونی اقدام کنی
شش ماه زودتر فداتشم یه پریودی رد کنی میشه. حتی کورتاژ کنی بذون صبر کردن اقدام کنی
منم بعد از سقطم سر وقت پریود شدم
نه یه پریود خیلی زوده!!!!
بذار حداقل سه ماه بگذره رحمت به حالت اول برگرده
خودت رو تقویت کن بعد دوباره اقدام کن
سلام عزیز ان شاء الله ره زودی باز باردار میشی .منم دقیقا شرایطم مثل شما بود .و دکترم بهم گفت خیلی هم خوبه که تنظیم شده
سلام عزیزم میشه بگین دکترتون چه دارویی داده که پریود بشین؟
منم اینماه سقط کردم ولی دکترم هیچ دارویی نداد پنج هفته بودم
سلام گلم. ان شا الله به زودی بهترین هارو خدا بهت بده.
دارو برا پریودی به من نداد فداتشم. حدودا ۱۵ یا ۱۶ روز بعد از قطع خونریزی سقطم پریود شدم و دقیقا هم افتاد تاریخ پریودی های قبلیم