سلام دوستان و دکتر عزیزم
من حدودا هشت سال پیش فطق عمل کردم اما بچه بودم اندازه یه گردو قسمت بالای بیکینی ورم داشت که عمل کردم اما هیچ دردی نداشتم
الان حدودا دو ناخون بالای نافم یه کوچولو ورم داره و شکمم از حالت گرد خارج شده ( شکمم بزرگه درکل) احساس درد هم توی ناحیه شکم دارم کمی حس میکنم کمی سنگین شدم و خخخخیلی خفیف حس تنگی نفس دارم ،برای اینکه چک کنم که آیا فطقه یا چیز دیگه باید پیش چه دکتری برم؟
پرسش (1402/08/12):
علائم فطق چیه؟پیش چه دکتری باید برم برای تشخیص
460
4
1402/08/12
سوال کننده
0
1402/08/12
شبنم 👨❤️💋👨
سلام برو جراح عمومی ببینتت
0
1402/08/12
سوال کننده
سونو لازم نیست برم دیگه ؟
0
1402/08/12
شبنم 👨❤️💋👨
خودش همه کار انجام میده معاینه میکنه اگر سونو لازم بود میگه برو سونو
0
1402/08/12
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون عزیزم
به جراح عمومی جهت ارزیابی مراجعه کنید 🪻
به جراح عمومی جهت ارزیابی مراجعه کنید 🪻
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




