نه واسه همون زود دنیا اومدنشه ی چندوقت دیگه کرسیاش در میاد میشه ۲۰ تا
پسر منم چندهفته اس ک کرسیاش درومد اونم ب چ سختیییی
والا دخترمن که ۳۷ هفته به دنیا اومده ولی اونم تا دوسال ونیمگی طول کشید تا ۲۰ تا دندونش کامل دربیاد
دندون اولش تو ۱۱ ماهگی در اومد..قبلش که به دکترش گفتم فقط ویتامین دی گفت بهش بدم ..هنوزم گاهی بهش میدم
نگران نباش هر بچه آیی یه جوره
منم بچم 11 ماهگی اولین دندونش بود
ویتامین دی 3 بهش هر روز باید بدی
بعد از دو سالگی مولتی ویتامین دیگه قطع میشه جایگزینش ویتامین دی 3 میشه
سلام به روی ماهتون مامان جان
وقتتون بخیر ❤️
چکاپ دو سالگی انجام شده؟
سلام وقت بخیر خانم دکتر جان خیر. چکاپ یکسالگی داده
عزیزم خیلی هم کم نیست تا دو و نیم سالگی باید حدود 20 دندان داشته باشد، ولی چک سطح ویتامین دی را هم میتوانید جهت اطمینان انجام دهید