سلام نگران نباش
اخه اگه خدایی نکرده مشکلی داشته باشه تو غربالگری دوم نشون میده
سلام عزیزم منم غربالگری اول دادم همه چی خوب بود
بهم غربالگری دوم هم داد
دلیل بر این نمیشه که توی غربالگری اول مشکلی هست
من غربالگری دوم گه انجام دادم اصلا یه فاکتور های دیگه بود
بعضی دکتر ها غربالگری دوم میدن
بعضیا نه میبینن اولی خوبه دومی رو نمیدن دیگه
اگهمشکلی بود میفرستاد تورو سلفری یا چیزی دیگه
نگران نباش
تا پارسال هر دوتا غربالگری اجباری بوده
پس جای نگرانی نیست
برا منم دوتاشو نوشته بود با اینکه اولی عالی بود
سلام به روی ماهتون مامان جان
وقتتون بخیر ❤️
عزیزم نتیجه غربالگری مرحله اول عالی بوده و ریسک محاسبه شده برای سندروم های ژنتیکی تریزومی ۲۱ و تریزومی ۱۸ و 13 همگی در محدوده کم خطر قرار دارد ولی اگر پزشکتان اصرار به مرحله دوم دارد حتما به شیوه سکوئنشنال انجام دهید کوادمارکر منسوخ شده و ممکن است ریسک بالا به اشتباه نشان دهد
خیلی ممنونم دکتر امیدوارم همه چی خوب پیش بره مرسی🙏🙏
خواهش میکنم گل من ، زنده باشید ❤️❤️❤️