سلام پزشک اوما عزیز و مادران گرامی وقتتون بخیر
سن پسرم الان ۸ ماه و نیم
۷ ماه به دنیا اومد و کم کاری تیروئید داشت
قرص لووتیروکسین ۵۰ یک چهارم هر روز و جمعه ها یک دوم
الان با توجه به آزمایشات خداروشکر تیروئید نرمال شده و دکتر گفت تا دوسالگی نمیتونیم دارو قطع کنیم .
سوالم اینه که قرص صبحا ساعت ۹ بهش میدم باید سر ساعت باشه یه وقتایی ساعت ده میشه اشکالی داره ؟
و اینکه برای این شن چند ساعت باید قبل و بعد قرص ناشتا باشه ؟
شیر خشک میخوره .
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



344
1402/08/11



