سلام دکتر عزیز وقتتون بخیر پسرم نزدیک به ۶ ماهشه و سه هفته ای میشه غذای کمکی رو شروع کردم فعلا هم فقط سوپ ساده و پایه رو دادم بهش اما هیچ تمایلی به خوردنش نداره کلا نه فقط غذا شیر رو هم خوب نمیخوره فقط آب رو خوب میخوره فرنی هم درست کردم البته با آب و بعد شیر خشک اضافه کردم نخورد .رفلاکس هم داره که داره دارو میخوره براش . علت غذا نخوردنش رفلاکس میتونه باشه؟ میتونم سیب رو به فرنیش اضافه کنم شاید طعم بهتری پیدا کرد و خورد دکتر میگه ۷ ماهگی سیب اضافه بشه .
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



658
1402/08/10


