عزیزم نگران نباش هر سه مورد برا تشخیص وجود عفونت و التهاب تو بدنن . فکنم هنوز ریه التهاب داشته که با این کرونا جدیده میگن مخصوصا بچه هایی که میگیرن دیر خوب میشن. حتما ببر دکتر دوباره دوره دارویی براش شروع کنه چیز خطرناکی نیست نترس
سلام گلم ممنونم بابت پاسخگوییت
اره به هر طریقی بود بردمش متخصص اطفال دوباره دارو داد تا سه روز دیگه اگه خوب نشه باید بستریش کنم🥺
سلام به روی ماهتون مامان جان
طبق این آزمایش همه چیز خوب است و فقط این موارد حائز اهمیت هستند که :
1. بالا بودن گلبول های سفید و پلاکت ها، همچنین esr و crp بدلیل بیماری فعلی است باید احتمالا مجددا آنتی بیوتیک داده شود.
2. درمورد اینکه باتوجه به سن دلبندتان آیا کم خونی هست یا خیر متخصص اطفال نظر بدهند اما مواد غذایی غنی از آهن را بیشتر به دلبندتان بدهید ❤️