سلام دکتر جان
از دیروز توجه کردم دیدم ردی نوک سینه راستم یه پوست سفیده
دیروز هرچی دخترم مک میزد سینم خالی نمیشد کامل
بعد دیدم یه چیزه سفید رنگ جلو نوک سینمو گرفته فشار دادم دیدم مثل ی حاله ی جوش بود خشک بود اومد بیرون سینمو فشار دادم شیر اومد بیرن
امکان داره برفک باشه؟
خارش ندارم اصلا سوزش زمان شیردادن هم ندارم
دهن دخترمو کامل چک کردم هیچی نبود
امروزم همینطور سینم خالی نمیشد هرچی مک میزد
هرچقدر سینمو فشار میدادم قطره ایی شیرم میومد
ولی باز دخترم مک زد همونجوری مثل قبل اومد
ممکنه شما ببینید این برفکه؟ چیکار باید بکنم؟
در ضمن دخترم حین شیر خوردن زیاد سینمو میکشه امکان داره واسه اون باشه؟
پرسش (1402/08/10):
نوک سینم برفک زده؟
1355
18
1402/08/10
سوال کننده
0
1402/08/10
سوال کننده

0
1402/08/10
مریمی ....
سلام عزیزم ن نترس برفک نیست مجرای سینه از چربی شیرت گرفته براهمین اینطوریه سعی کن قبل شیر دادن مث کاری که دیروز کردی رو انجام بده تا بازبشه
0
1402/08/10
سوال کننده
واقعا ؟مرسی عزیزم خیلی لطف کردی
0
1402/08/10
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
همچنان سفید هست؟
همچنان سفید هست؟
0
1402/08/10
سوال کننده
نه دکتر والا امروز یکم با سوزن استریل شده زدم چندتا د یگ چربی دراوردم یکم جریان شیرم بهترشد
0
1402/08/10
سوال کننده
ولی سینم درد گرفته نمیدونم بخاطره فشار دادنه زیاده یعنی؟ چون خیلی فشتر دادم شیرم بیاد بیرون
0
1402/08/10
سوال کننده

0
1402/08/10
سوال کننده
دکتر بازم قطره ایی شده شیر سینه سمت راستم جوری ک دخترم بعد ی ربع مک زدن نق میزنه میفهمم نداره
0
1402/08/11
پزشک اوما
مامان گل زیر جریان آب گرم ماساژ دهید، سینه دردناک نشده ؟
0
1402/08/11
سوال کننده
اتفاقا زیر اب گرم ماساژ دادم دکتر
والا درد میکنه انقد با دستم فشار دادم شیر بیاد دیگ رگای داخلش درد میکنه ولی بازم یکم میاد باز یوم قطره اییه
والا درد میکنه انقد با دستم فشار دادم شیر بیاد دیگ رگای داخلش درد میکنه ولی بازم یکم میاد باز یوم قطره اییه
0
1402/08/11
پزشک اوما
مکمل های شیرافزا میخورید؟ دهان دلبندتان را هم از نظر برفک چک کنید
0
1402/08/11
سوال کننده
دخترمو چک کردم چیزی نزده تو دهنش
سینه سمت چپم شیر هست دکتر الان با سمت چپی بهش شیر میدم ولی راستیه قطره ایی شده خیلی ناراحتم
بله هم قرص لاکتاول هم پودره گالاکاتومید میخورم
سینه سمت چپم شیر هست دکتر الان با سمت چپی بهش شیر میدم ولی راستیه قطره ایی شده خیلی ناراحتم
بله هم قرص لاکتاول هم پودره گالاکاتومید میخورم
0
1402/08/11
پزشک اوما
غصه نخورید عزیزم مکررا در لگن آب گرم قرار دهید، با ملایمت زیر جریان آب گرم ماساژ دهید و همسرتان یکی دو نوبت با فشار مکش سینه را مانند نوزاد انجام دهند
0
1402/08/11
سوال کننده
ممنونم ازتون
دکتر دوروز بود کمرم درد میکرد امروز یکم لک دیدم امکان داره بخاطره پریودی شیرم کم شده باشه؟ چون هردو سینم مثل قبل سفت نمیشه
دکتر دوروز بود کمرم درد میکرد امروز یکم لک دیدم امکان داره بخاطره پریودی شیرم کم شده باشه؟ چون هردو سینم مثل قبل سفت نمیشه
0
1402/08/12
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من ، بله ممکن است مکررا تخم شربتی بخورید ، گوشت کبابی، ماکارونی و اگر دلبندتان اذیت نمیشود ماهی مصرف کنید
1
1402/08/12
سوال کننده
ممنونم ازتون دکترجان
0
1402/08/12
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من ❤️❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




