سلام به روی ماهتون مامان جان
چه مکمل هایی مصرف میکنید ؟
اکتی ناتال هر روز
کلسیم یونی بون هر روز
آهن فروفروت گاین هر شب
اومگا ۳ هفته ای ۳ عدد
طبق پریود سن بارداری من همین تیکت اوماست
البته رژیم غذایی ام تقریبا میتونم بگم بخش اعظمش پروتئین و مغزیجاته بعد میوه و سبزیجات و درنهایت روزی ۵تا قاشق پلو و کف دست نون سنگک
از ابتدای بارداری اصلا میلی به نون و برنج نداشتم
راستی خانم دکتر قندم هم نرمال رو به پایینه😊قند ناشتا ۶۳ بودش
کلا ژنتیکی هست،مامان و بابام هم هر دو قندخونشون پایینه
عزیزدلم خداروشکر شرایط خوب است اما مبنای سن بارداری معمولا برپایه ان تی دقیق تر است، بابت قند خون هم نگران نباشید فقط وزن دلبندتان کمی باید بهتر شود ، حتما روزانه تخم مرغ، قارچ کبابی، انواع گوشت های کبابی را بخورید