سلام وقتتون ب خیر
همسرم آزمایش اسپرم و سونوگرافی انجام دادن
آزمایش اسپرم شون 0.09 در یک میلی لیتر بود حرکت و مورفولوژی صفر بود و در سونوگرافی واریکوسل گرید دو داشتن
مدارک پزشکی رو به یک دکتر فوق تخصص ناباروری مردان نشون دادیم گفتن باید به روش میکروسکوپی عمل بشه که فقط در تهران هست
اما الان دقیقا نمیدونیم پیش کدوم دکتر بریم که هم خوب عمل کنن هم واقعا نتیجه بگیریم ؟
با توجه به اینکه آزمایش اسپرم شون اصلا خوب نیست
ما شهرستانیم و رفت و آمد به تهران برامون سخته برا همین میخوایم یه دکتر مطمئن باشه که سریع بهمون وقت عمل بده و نگه اول بیاین برای ویزیت تا بعد....
ممنون میشم اگه راهنمایی مون کنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



492
1402/08/09



