ببخشید ولی موقع ادرار کردن دردی ندارم ولی ادرارم که میخاد تموم بشه اذیت میشم و درد دارم
خسته شدم از دکتر رفتنهای بی نتیجه..حتی خود بیمارستان هم رفتم
و اینکه اگه سونوگرافی شکم و لگن انجام بدم عفونت و یا هر مشکل دیگه ای رو مشخص میکنه؟
من بعد از سزارینم دکتر ۴۰ تا آمپول بهم داد! ۲۰ تا جنتامایسین و ۲۰ تا هپارین
۲ تا صبح و ۲ تا شب به مدت ۱۰ روز
خیلیا گفتن باباااا لازم نیست چه خبرههه؟ اما واقعا به عفونت نکردنش و مشکل درست نشدنش میرزید
منم همینجور شدم. همین داروها رو خوردم
ولی یه پماد هم داد. گفت هر روز با شامپو بچه بشور خوب خشک کن و پماد بزن و باند بزار روش
من حموم میرفتم با بانو میکشیدم روشون تا چرکاش پاک بشه. حس بدی بود ولی چاره نبود
البته به من گفت این قسمت بخیه خوب جوش نخورده. جوش بخوره خوب میشه
با پماد و مراقبت انگار دو هفته شد خوب شد
کاش به منم انتی بیوتیک تزریقی میداد زود خوب میشد
پس یعنی برا منم جوش نخورده
احتمالا
البته من ترسیدم سونو هم دادم مشکل نداشتم
سلام به روی ماهتون عزیزم
یک آزمایش آنالیز و کشت ادرار بابت مساله ادرار انجام دهید ، سونوگرافی خیلی جایی در تشخیص این نوع عفونت ها ندارد ولی میتوانید انجام دهید وحتما مجددا به متخصص زنان مراجعه کنید آنتی بیوتیک تزریقی آغاز گردد بله فقط متخصص زنان میتواند کمک کننده باشد ❤️