با سلام خدمت دکتر عزیز و اعضای محترم. یکی از فاکتورهام MOM پایین است گویا و نوشته مجدد چک بشه اما با توجه به سونو ان تی بچه اولم خیلی عددش متفاوت نیس از دخترم ۰.٧ بود و الان این سونو ۰.٥٥ یکم نگرانم.
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



385
1402/08/08





