سلام خدمت دکتر عزیز .دکتر جان
میخواستمببینم وزن نوزاد توی زایمان طبیعی چقدر باید باشه .اگ وزن نوزاد چقد ب پایین باشه باید حتما سزارین کنی؟ممنون میشم کسی اطلاعی داره بگه بهم
پرسش (1402/08/07):
وزن نوزاد در زایمان طبیعی
1123
29
1402/08/07
سوال کننده
0
1402/08/07
⚜️ زر بانو ⚜️
4 کیلو به بالا رو سز میکنن
0
1402/08/07
سوال کننده
الان تو ۳۲ هفته وزن جنین ۱۵۸۰ .
0
1402/08/07
..arezoo.. .
هر چی وزنش کمتر باشه زایمان طبیعی راحتتره واسه وزن پائین سزارین نمیکنن
0
1402/08/07
سوال کننده
خب اگر وزن کم باشه پس در هر صورت طبیعی زایمان میکنن؟
1
1402/08/07
Malihe____ 💙💖
بله
0
1402/08/07
فریده موسوی
خوب چیزای مقوی بخور وزن بگیره
0
1402/08/07
فریده موسوی
وزنش پایینه حلیم کباب بستنی اجیل چیزای اینطور بخور همین چند هفته رو
0
1402/08/07
Samir
وزن پایین سخت تره🥲
چون جنین همکاری نمیکنه
چون جنین همکاری نمیکنه
0
1402/08/07
سوال کننده
آره بخاطر همین سوال شد برام ک اگ جنین چند کیلو باشه همکاری نمیکنه تو روند زایمان
0
1402/08/07
Samir
نه
نوزاد نارس به خاطر اینکه باید سریع بعد به دنیا اومدن برن زیر اکسیژن سزارین میکنن
اگه شرایط محیا باشه طبیعی میشه نود درصد سزارین میکنن
نوزاد نارس به خاطر اینکه باید سریع بعد به دنیا اومدن برن زیر اکسیژن سزارین میکنن
اگه شرایط محیا باشه طبیعی میشه نود درصد سزارین میکنن
0
1402/08/07
سوال کننده
شما جواب سوال بالا رو میدونید؟
0
1402/08/07
Samir
به هفته ی زایمانم بستگی داره
اگه افت ضربان قلب و حرکت بگیره صد در صد سزارینه
ولی اگه رحم باز شده باشه و جنین تو کانال زایمان باشه طبیعیه
در هر صورت هفته ی بارداری خیلی مهمه
اگه افت ضربان قلب و حرکت بگیره صد در صد سزارینه
ولی اگه رحم باز شده باشه و جنین تو کانال زایمان باشه طبیعیه
در هر صورت هفته ی بارداری خیلی مهمه
1
1402/08/07
سوال کننده
ممنون گلم دستت درد نکنه
0
1402/08/07
Fatemeh Az
اون فک کنم واسه نوزاد نارسه
0
1402/08/07
ریحانه 🌱🕊️
من ۳۳ هفته و ۶ روز طبیعی زایمان کردم با وزن ۲۳۰۰
0
1402/08/07
ریحانه 🌱🕊️
بازم سخت بود با اینکه کوچولو بود. ولی خب تا لحظه آخر زایمان ضربان قلب جنین رو چک میکنن ک مشکلی پیش نیاد
0
1402/08/07
Azi 💖 ...
به هیچ وجه
دختر دایی من بچه اولش ۴۸۰۰ بود طبیعی بدنیا اومد
دومی ۵۲۰۰ ک سونو گفت اصلا امکان نداره طبیعی بیاد بیمارستان دولتی باز قبول نکرد
رفت خصوصی
دختر دایی من بچه اولش ۴۸۰۰ بود طبیعی بدنیا اومد
دومی ۵۲۰۰ ک سونو گفت اصلا امکان نداره طبیعی بیاد بیمارستان دولتی باز قبول نکرد
رفت خصوصی
0
1402/08/07
سوال کننده
مرسی بچها دست همگی د د نکنه
0
1402/08/07
Hanie ...
ماشالا
خورد و خوراکش خیلی خوب بوده حتما ک وزن بچهاش بالا بوده؟
خورد و خوراکش خیلی خوب بوده حتما ک وزن بچهاش بالا بوده؟
0
1402/08/07
نفس مامان K
نه نمیشه گفت من وزن پسرم ۳۵۰۰ وزن دخترم ۳۳۵۰،سر پسرم راحت تر زایمان کردم
0
1402/08/07
یامهدی ادرکنی
ریحانه جان.
عکس پرو فایلت ،عکس خودت هست؟
چه لباس زیبایی ،من خیلی دنبال این لباس هستم.از کجا وچقدر خریدیش
عکس پرو فایلت ،عکس خودت هست؟
چه لباس زیبایی ،من خیلی دنبال این لباس هستم.از کجا وچقدر خریدیش
0
1402/08/07
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان گل
وزن وقتی بالا باشد سزارین میشوید، بسته به همکاری بیمارستان 4 کیلوگرم یا 4500 به بالا سزارین صورت میگیرد، درمورد وزن کم، بستگی به شرایط نوزاد و سن بارداری دارد ❤️
وزن وقتی بالا باشد سزارین میشوید، بسته به همکاری بیمارستان 4 کیلوگرم یا 4500 به بالا سزارین صورت میگیرد، درمورد وزن کم، بستگی به شرایط نوزاد و سن بارداری دارد ❤️
0
1402/08/07
سوال کننده
مرسی دکتر جان .
یکی از اقوام من باردار هستن و الان تو ۳۲ هفته وزن جنین ۱۵۰۰ سونو بهش گفته وزن جنین ب نسبت بارداری کم بعد ایشون کاملا خودشو برای بارداری طبیعی آماده کردن و زایمان اول هم طبیعی بود الان تمامترس بخاطر وزن جنین هست میترسن کم باشه و تو روند زایمان طبیعی نتونه کمک کنه
یکی از اقوام من باردار هستن و الان تو ۳۲ هفته وزن جنین ۱۵۰۰ سونو بهش گفته وزن جنین ب نسبت بارداری کم بعد ایشون کاملا خودشو برای بارداری طبیعی آماده کردن و زایمان اول هم طبیعی بود الان تمامترس بخاطر وزن جنین هست میترسن کم باشه و تو روند زایمان طبیعی نتونه کمک کنه
0
1402/08/07
سوال کننده
دکتر جان الان تو این سن بارداری وزن جنین خوب هست،؟
0
1402/08/07
سوال کننده
دکترجان ی راهنمایی هم میکنید چکار کنن ک ب نمودار نزدیک بشن؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




