سلام دکتر عزیز دیشب پسرم خیلی بد خواب بود فهمیدم ک گلوش اذیت میکنه و انگاری خلط دارع
صبح آبریزش داشت و من بهش نئوتادین دادم
توی یکی از تاپیک ها دیدم گفتید اگر آبریزش نداشت ندن
الان پسر من آبریزش نداشته از صبح خیلی خیلی کم بوده یعنی ندم بهش آخه ی بار دادم نباید دوره سه تا پنج روز رو بدم؟
پرسش (1402/08/06):
خلط گلو و شروع سرما خوردگی
344
9
1402/08/06
سوال کننده
0
1402/08/07
سوال کننده
دکتر عزیز شربت پلارژین یا کامی کاف بخام بدم چطوره
تب و سرفه ندارع فقط الان دیگه آبریزش داره مقداره و عطسه و خلط پشت خلق ک حالت بالا آوردن بهش دست میده
تب و سرفه ندارع فقط الان دیگه آبریزش داره مقداره و عطسه و خلط پشت خلق ک حالت بالا آوردن بهش دست میده
0
1402/08/07
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
خیر این داروها آنتی بیوتیک نیستند که دوره داشته باشند اگر آبریزش دارد ادامهدهید، همچنین شریت پلارژین هم بدلیل عطسه بدهید تا ببینیم شرایط چطور پیش می رود ❤️
خیر این داروها آنتی بیوتیک نیستند که دوره داشته باشند اگر آبریزش دارد ادامهدهید، همچنین شریت پلارژین هم بدلیل عطسه بدهید تا ببینیم شرایط چطور پیش می رود ❤️
0
1402/08/07
سوال کننده
ممنون دکتر عزیزم پلارژین چند سی سی بدم؟
0
1402/08/07
سوال کننده
و چند ساعتی ؟
0
1402/08/07
پزشک اوما
شربت پلارژین هر 8 ساعت 2.5 سیسی بدهید
1
1402/08/08
سوال کننده
ممنون دکتر مهربون
1
1402/08/08
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزدل من و امیدوارم که خیلی زود بهبودی کامل حاصل گردد 💜💜💜
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




