پوزش بابت عکس
بیضه اش یکم قرمز شده دکتر گفتن شاید به پماد تتراسایکلین حساسیت داده
پسر من چسبیده بود دکتر بتامتازون داد گفت استفاده کن اگر جدا نشد باید خودم جدا کنم.ک خودش کشید عقب پوست رو و جدا کرد.ولس بعدش باید همش چرب کنی و بکشی عقب پوستشو تا دوباره نچسبه
هر چی زودتر جدا کنی بهتر پوستش ضخیم نمیشه
خیلی درد داشت؟
با تیغ زد یا با دستش؟
آخه دکترش به من گفت بزرگتر شد خودش کشیده میشع
نه بابا با دستش کشید.ی جیغ زد اما پنج دقه ای اروم شد
سلام به روی قشنگتون عزیزم
زنده باشید 💟
چسبندگی باید جدا شود بعد چرب کردن برای جلوگیری از عود کردن چسبندگی انجام گردد 🪻🪻
پس اینکه دکتر گفتن بزرگتر بشه خودش کنده میشه صحت نداره؟
شما چسبندگی را در عکسها تایید میفرمایید؟
بنظر من سخت تر میشود، بله گویا چسبندگی دارد