میخاستم ببینم کم خونی و ذخیره آهن هم توی این آزمایش هس یا ن
👆👆اینا خیلی مهمه گفته بودم دکتر بنویسه حتما فک کنم ننوشته
کم خونی نداری ولی آهن فک کنم تو ازمایشاتون نیست
عکس پریماه و پریسان رو بفرست حبیبه😍
قربونت برم منم همینطور ب خدا
سلام عزیزم
ویتامین دی پایین خیلی واسه من پا درد و کلا بدن درد داشت
بعد از اینکه ویتامین دی خوردم یه مدت کاملا دردا از بین رفت
وای خدارو شکر عزیز..من درد مچ پام از همه شدید تره
سلام به روی ماهتون عزیزم
زنده باشید 💟
بنظر کم خونی ندارید ولی سطح آهن ذخیره خون یعنی فریتین چک نشده است، ویتامین دی بسیار کم است که میتواند دلیل دردها باشد حتما مکمل ویتامین دی بخورید