خانم دکتر سلام
قبلاً ازتون سوال پرسیده بودم
فقط بیومیل دارن داروخانه های اینجا این شیر خوبه یبوست و دلدرد نمیاره؟
پرسش (1402/08/06):
عوض کردن شیرخشک گیگوز با بیومیل
255
12
1402/08/06
سوال کننده
0
1402/08/06
سوال کننده

0
1402/08/06
سوال کننده

0
1402/08/06
سوال کننده
9ماه و 27روزشه
0
1402/08/06
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
عزیزدلم باید امتحان کنی ببینی بهش میسازه یانه نمیشه چون بدن هربچه ی جوره .
ی قوطی بگیر امتحان کن
ی قوطی بگیر امتحان کن
0
1402/08/06
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
نمیشه گفت *
1
1402/08/06
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
ان شالله ک خوب باشه و بهش بسازه 💫
0
1402/08/06
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
شیرخشک خوبی است اما پاسخ دلبندتان را تا ندهید نمیتوان پیش بینی کرد سازگاری بدن هر شیرخوار با هر شیرخشک متفاوت است 💕
شیرخشک خوبی است اما پاسخ دلبندتان را تا ندهید نمیتوان پیش بینی کرد سازگاری بدن هر شیرخوار با هر شیرخشک متفاوت است 💕
1
1402/08/07
سوال کننده
ممنون از شما زنده باشین
1
1402/08/07
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من ، الهی که همیشه شاد باشید 💕💕💟💕💕
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




