با سلام خدمت خانم دکتر ودوستان
دخترم ۱۴ ماه و۱ روزشه هنوز دندون درنیاورده اثری هم نیست چیکار کنم
پرسش (1402/08/06):
دندون در نیاوردن دخترم ۱۴ ماه رو تموم کرد
469
76
1402/08/06
سوال کننده
2
1402/08/06
Nazanin 🧚♀️
پیگیری کن
0
1402/08/06
Nazanin 🧚♀️
چکاپ بردیش؟
0
1402/08/06
Samir
چکاب دادی؟
0
1402/08/06
سوال کننده
اره
0
1402/08/06
Nazanin 🧚♀️
شاید کمبود کلسیم داره قاصدک
0
1402/08/06
Samir
خب سطح ویتامین دی چقدر بود؟
عکس ازمایش رو بفرست
عکس ازمایش رو بفرست
0
1402/08/06
سوال کننده
نداره هیچی
0
1402/08/06
سوال کننده

0
1402/08/06
سوال کننده

0
1402/08/06
سوال کننده
اصلا اعصاب برامون نمونده
0
1402/08/06
سوال کننده
گناه داره همش از ۶ ماهگی داره همه چیو گاز میزنه ولی هیچ خبری نیست
0
1402/08/06
Samir
دکترش چی گفته؟
0
1402/08/06
سوال کننده
میگه عکس بگیرید
0
1402/08/06
سوال کننده
من چطو ببرم عکس بگیرم
0
1402/08/06
Samir
عکس از فک؟
0
1402/08/06
سوال کننده
یکیشونم گفت صبر کنید مشکلی نیست
0
1402/08/06
سوال کننده
نه دستش
0
1402/08/06
Samir
کلسترول پایینِ فقط مهم نیست اون
0
1402/08/06
Samir
مگه مشکل قدی داره؟
یه دندون پزشک ببز
یه دندون پزشک ببز
0
1402/08/06
سوال کننده
برا کلسترولش گفت تخم مرغ زردشو هرروز بده بره بالا
0
1402/08/06
سوال کننده
همین بلد نبود هس میکنم دخترم قدش ۸۱
0
1402/08/06
سوال کننده
وزنشم ۱۲ ونیمه
0
1402/08/06
سوال کننده
بعد کامل راه میره میدوه
0
1402/08/06
سوال کننده
عکس دست واسه چشه اشعه هم داره بخاطر اون نبردم
1
1402/08/06
Samir
باید از فک بگیری که اگه دندون به لثه فشار میاره با جراحی درش بیارن یه دندون پزشک اطفال ببرش
0
1402/08/06
سوال کننده
همین آزمایششمم بخدا اشتباه کردم از بس گریه کرد ۷ بار نتونست خون بگیره ازش اخر سر بستریش کردیم بخش اطفال رگشو گرفتن هنوز روپوش سفید میبینه داد میزنه الان ببرم عکس بگیره دق میکنه
0
1402/08/06
Nazanin 🧚♀️
حتما انجام بده
0
1402/08/06
سوال کننده
نمیدونم فعلا موندم
1
1402/08/06
Samir
اشتباه که نکردی چون لازم بود
منم میبرم بیمارستان خون میگیرم نمونه رو میبرم آزمایشگاه
عکسم بچه رو میخوابونین بعد انجام میشه
دیگه وقتی نگرانی باید پیگیری کرد علت رو جویا شد
منم میبرم بیمارستان خون میگیرم نمونه رو میبرم آزمایشگاه
عکسم بچه رو میخوابونین بعد انجام میشه
دیگه وقتی نگرانی باید پیگیری کرد علت رو جویا شد
3
1402/08/06
fatemeh...
حتما پیگیری کن
چون ازمایشش مشکلی نداره
چون ازمایشش مشکلی نداره
0
1402/08/06
سوال کننده
ممکنه بخاطر چی باشه
1
1402/08/06
zari khanom
من فقط میدونم یکی از اشناهامون دندونا جلوش در نمیومد بردن دندون پزشک با ی تیغ رو لثه ش دندوناش اومدن بیرون
1
1402/08/06
monireh shakoor
شایدم دندونپنهان داره یانمیدونم ولی حتما ببرش دندون پزشکی
0
1402/08/06
monireh shakoor
تاالان باید دو سه تا کم کم درمیاورد اینکه هیچی نداره باید پیگیربشه
0
1402/08/06
الناز @
بچه منم در نیاورده دارم دق میکنم اعصاب برام نمونده
0
1402/08/06
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
من پسر بزرگم ۱۳ ماهگی دراورد اولین دندونو
ببر دندونپزشک اطفال عزیزم
ببر دندونپزشک اطفال عزیزم
0
1402/08/06
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
دق نداره ک در میاد
0
1402/08/06
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
دستش چ ربطی ب دندونش داره؟؟😑😑
2
1402/08/06
💫 مامانی 💫
عزیزم تا ۱۳ ماهگی اشکال نداره اما چون ۱ ماهم بیشتر گذشته حتما پیگیری کن.
0
1402/08/06
آیلین ❤️
شاید میخواد تراکم استخوان رو بررسی کنه 🙄
0
1402/08/06
Arsham z
پسر من دندون داره ولی راه نمیره برعکس هم هستن
0
1402/08/06
سوال کننده
آخه تراکم برا چشه دخترم راه میره میدوه یعنی کلسیمشم بالاس نمیدونم چرا اینطور گفت کلا
1
1402/08/06
Sahar Davoodi
الهیییییی گناه دارن بچه ها. دختر منم یازده ماهگی اولین دندونش رو دراورد ولی یه ماه قبلش دکتر براش یه شربت داده بود ویتامین دی بود.. هر چند یادمه آزمایش یکسالگی که داد کلا ویتامین دی بالایی داشت..
1
1402/08/06
الی ی
تا ۱۶-۱۸ ماهگی وقت داره
2
1402/08/06
فهیمه مامانِ هانا ❤️
تا ۱۸ ماهگی نگران نباش عزیزم
0
1402/08/06
سوال کننده
پناه بر خدا فعلا ازش گرافی نمیگیرم میگم باز بهش مهلت بدم گرافی عوارض بدی داره واسش
1
1402/08/06
❤mahur❤ ❤mahak❤
همه چیزش عالی عالیه فعلا نبر عکس .وقت هس برا دندون
2
1402/08/06
❤mahur❤ ❤mahak❤
هم قد هم وزن هم ازمایشش خوبه
0
1402/08/06
سوال کننده
اره خودمم نظرم همینه همون گرافی رو ببرم دیگه تو ذهنشه سر آزمایشش هنوز میترسه
0
1402/08/06
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
باید به متخصص دندانپزشک اطفال جهت پیگیری مراجعه کنید البته تا 18 ماهگی برای رویش اولین دندان ها وقت هست ولی وقتی از 13 ماه گذشت و رویش نداشت یک چکاپ توسط دندانپزشک جهت اطمینان الزامی و ضروری است
باید به متخصص دندانپزشک اطفال جهت پیگیری مراجعه کنید البته تا 18 ماهگی برای رویش اولین دندان ها وقت هست ولی وقتی از 13 ماه گذشت و رویش نداشت یک چکاپ توسط دندانپزشک جهت اطمینان الزامی و ضروری است
1
1402/08/07
سوال کننده
ممنونم خانم دکتر اگه گفتن گرافی بگیر چی
0
1402/08/07
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من ، بنظر من مشکلی ندارد🪻
0
1402/08/07
پزشک اوما
چون میزان اشعه واقعا ناچیز است بعد هم به مرکز انجام دهنده متذکر شوید روپوش سربی بدهند
0
1402/08/07
لیلی .
برا عکس حتما ببرش شاید ۵ثانیه طول بکشه گان هم تنشون میکنن گردنش هم میپوشونن که کلا اشعه بهش نخوره
0
1402/08/07
لیلی .
بنظرم خیلیم خوبه که دیر دندون درآورده پسر من که ۶ ماهگی درآورد یکسالگی خراب بودن
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- دندونم عفونت کرده چیکار کنم خوب شه
- سلام میشه در مورد این موضوع راهننماییم کنین
- اسهال نوزاد 5 ماهه
- خانومای باردار بیاین جواب این چالش رو بدین
- سلام مامانای باتجربه بیاین کمک
- دندون دراوردن شهریار و ثبت توی گینس😜
- بچه ها من میتونم برم دندونامو درست کنم؟
- عصب کشی دندون در دوران بارداری
- کمک کنیددندون دخترم دردمیکنه
- خانم مژگان پارسااااااااا فوری بیا من اصلااااا نمیشناسمت خوابتو دیدم🤷♀️




