سلام خانم دکتر خوب هستین؟ ببخشید دکتر جان اگر منو خاطرتون باشه از ابتدای بارداری لکه بینی بدون دلیل داشتم هفته پیش به تجویز دکترم آمپول ریه زدم دارومم دکتر از دوفاستون به آمپول پروژسترون 250 تغییر داد( طول سرویکس هفته پیش 32 بود)
لکه ها و دردم قطع شده بودتا اینکه دیروز یه ترشح ببخشید کشدار دراز قهوه ای ازم اومد که اولین بار بود این شکلی میدیدم آیا این همون موکوسه؟ آیا زایمانم نزدیکه دکتر؟ خیلی استرس دارم اینبار درد و انقباض اصلا ندارم و حرکات بچه هم از وقتی آمپول ریه زدم خیلی بیشتر و دائم شده
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



470
1402/08/05




