سلام خانوما من هفته ی ۳۶ بارداریم از هفته ی ۲۷م دیابت بارداری گرفتم و انسلین استفاده میکنم دکتر گفت خطر زایمان زودرس دارم و اگه بتونم بچه رو تا هفته ی ۳۸ نگه دارم آخه قندم با انسلین باز ثایت نیست و خیلی بالا پایین میشه حالا احتمالش هست تا هفته ی آینده زایمان کنم؟؟؟کسی شرایط من و داشته
1
1400/04/13
❤مریم باانو❤ .
سلام عزیزم عیب نداره بچه ات کامله نگران نباش
1
1400/04/13
asieh noorani
عزیزدلم منم مثل شما بودم نگرانی و استرس خودش بدترین چیزه توکلت به خدا باشه پرهیز غذایی رو رعایت کن
0
1400/04/13
سوال کننده
آره آمپول بتامتازون ۴هفته ی پیش زدم برا ریه اما میترسم بچه ریز باشه
0
1400/04/13
سوال کننده
عزیزم شمام زودتر از موعد زایمان کردین؟؟
1
1400/04/13
asieh noorani
منم هفته ۳۸ زایمان کردم
0
1400/04/13
سوال کننده
بسلامتی گلم سزارین یا طبیعی؟؟
2
1400/04/13
asieh noorani
سزارین پسرمم ۳۱۰۰ بود
0
1400/04/13
سوال کننده
ایشالا خوش قدم باشه با ناز پدر مادرش بزرگ شه ببخشید من هی سوال میپرسم اما دکتر دستور سزارین داد یا خودتون خواستین؟؟ مادرای دیابتی میتونن طبیعی زایمان کنن؟؟
1
1400/04/13
❤مریم باانو❤ .
ریزنمیشه ۳کیلو هست دیگه
1
1400/04/14
سوال کننده
امیدولرم🙏🙏
1
1400/04/14
asieh noorani
نمیدونم ولی دکتر من گفت باید سزارین بشی اخه فیبرومم داشتم میخواستم بردارم شاید واسه اون گفت سزارین
1
1400/04/14
asieh noorani
مگه سونو وزن نرفتی
0
1400/04/14
سوال کننده
آخرین سونو که رفتم ۳۴ هفته گفت بچه ۲۳۰۰گرمه اما دیگه نرفتم
0
1400/04/14
asieh noorani
من ۳۲ هفته گفت ۱۹۰۰
0
1400/04/14
سوال کننده
برا من که گفت یکم درشته بخاطر دیابت و استفاده ی انسلین
1
1400/04/14
asieh noorani
خب پس نگران نباش ۳ کیلو ب بالاس فقط استرس نداشته باش استراحت کن فقط یادت باشه حتما شیر خشک ببری چون دیابتی هستی بچه افت قند نکنه من نمیدونستم بچه رفت تو دستگاه
1
1400/04/14
asieh noorani
ربطی نداره منم انسولین میزدم ولی خیلی پرهیز میکردم شاید واسه اون بود زیاد رشد نکرد
1
1400/04/14
asieh noorani
۸ واحد قبل صبحانه ۴ واحد قبل ناهار ۸ واحد قبل خواب
1
1400/04/14
asieh noorani
پس الکی ب خودت استرس نده بخدا بعدش ک زایمان کنی باخودت میگی کاش الکی نگران نبودم
1
1400/04/14
asieh noorani
تا میتونی بخواب استراحت کن روزای سختی در پیشه الان بهترین زمانه
0
1400/04/14
سوال کننده
مرسی عزیزم خیلی حالم بهتر شد نیاز داشتم با کسی صحبت کنم که هم تجربه باشیم 😘😘😘
0
1400/04/14
asieh noorani
خواهش عزیزم درک میکنم چون دقیقا خودم همین شرایطو داشتم ،تاپیکو روشن میزارم بازم سوال داشتی بپرس خوشحال میشم بتونم کمکت کنم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- قند خون و دیابت بارداری
- بررسی آزمایش قند بارداری
- من هر شب یه کاسه کدو تنبل بخارپز شده میخورم از وقتی شنیدم که واسه جلوگیری از دیابت بارداری خوبه میخاستم بدونم ضرری نداشته باشه این حجم؟
- تفیسر اولین آزمایش
- سلام بچه ها بیایین ببینین من دیابت بارداری دارم یا نه؟
- دیابت بارداری در هفته 31 بارداری
- دیابت قبل بارداری کسی داشته؟؟
- تفسیر نتیجه تست گلوکز
- خانومایی ک تجربه دیابت در بارداری دارن
- دیابت بارداری و میزان قند خون



434

