سلام عزیزم چرا نیست ؟؟ منم پسرم ببلاک ای ار میخوره
واسه رفلاکس همین ببلاک عالیه فقط. منم همشو تست کردم تا ب بچم ساخت.
بقیه رو امتحان کن عزیزم .
بیومیل ar
نان ar
شهر ما کلا نیست حتی یدونه هم
اره دیگه مجبورم آبتامیل خوب نیست؟
همشون خوبن عزیزم باید ببینی کدوم بهش میفته و سازگار میشه و راحت در دسترست باشه ان شالله
سلام به روی قشنگتون مامان گل
انواع دیگر ar را امتحان کنید تا شیرخشک سازگار با دلبندتان یافت گردد ❤️
خدا ازشون نگذره .معلوم نیست این شیرخشکا رو چیکار میکنن احتکار میکنن خدامیدونه .امروز کل شهررو زیرو رو کردم یه ببلاک ای آر گیر نیاوردم حتی نان وبیومیل ای آر هم نتونستم پیداکنم
کدوم شهرهستین من چن روز هرکاری میکنیم پیدا نمیشه
الان با تروویتال اسهال گرفته عوض کنم ؟
چه قطره هایی به دلبندتان میدهید ؟ ا