سلام خدمت دکتراومای عزیز و مامانای گل
ممنون میشم راهنماییم کنید.
پسرم هفت ماهشه ولی خیییلی کم غذا میخوره هرچی براش درست میکنم نهایت سه قاشق چایخوری نصف و نیمه شاید بخوره
رقیق یا غلیظ یا میکس شده یا له شده با قاشق همه جوره امتحان کردم نمیخوره
شیرم کم میخوره نهایت هر دو ساعت ۶۰ سی سی شیر خشک
اگر خیلی بخوره وزنگیریش کند رفلاکس و الرژی داره
بهش مولتی و زینک و اهن هم میدم
چکار کنم بهتر بخوره
پرسش (1402/08/05):
کودک هفت ماهم خیلی کم میخوره چکار کنم
346
10
1402/08/05
سوال کننده
0
1402/08/05
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
شیرخشک arبهش میدی؟
دارو برای رفلاوس چی؟
دارو برای رفلاوس چی؟
0
1402/08/05
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
رفلاکس*
0
1402/08/05
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
بخاطر رفلاکسه ک نمیتونه بخوره
0
1402/08/05
zahra .
سرگرمش کن و غذا بده
0
1402/08/05
setare ..
شربت نئو زینک خوبه.اون رو امتحان کن.اگ غذای بی نمک و جدا میدی.غذای سفره بده ببین میخوره.
0
1402/08/05
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان گل
بابت رفلاکس دارو نمیگیرد ؟چه شیرخشکی میدهید ؟
بابت رفلاکس دارو نمیگیرد ؟چه شیرخشکی میدهید ؟
0
1402/08/06
سوال کننده
شیرخشک نان ای ار میدم
برای رفلاکس اساومراز ۵ روزانه
قطره روتفلور هم میدم
برای رفلاکس اساومراز ۵ روزانه
قطره روتفلور هم میدم
0
1402/08/06
سوال کننده
رفلاکسش کنترل شده و دگه بالا نمیاره الان حدودا یک ماهه
0
1402/08/06
سوال کننده
اینم میدم بهش
0
1402/08/07
پزشک اوما
عزیزم رفلاکس احتمالا به خوبی مدیریت نشده چون در هر حال خوب شیر و غذا نمیخورد با متخصص گوارش اطفال مشورت کنید روال درمانی در صورت صلاحدید تغییر کند
در مورد ترکیب شیرخشک با سرلاک برنج هم با ایشان مشورت کنید برخی همکاران اطفال توصیه میکنند
در مورد ترکیب شیرخشک با سرلاک برنج هم با ایشان مشورت کنید برخی همکاران اطفال توصیه میکنند
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




