سلام دکتر جان من دیروز سنو انجام دادم بخاطر اینکه بچه ۳ روز بود که حرکاتش حس نمیکردم حتی شیرینی هم چند بار تست کردم جواب نداد بخاطر همین سنو شدم
که بطور اتفاقی متوجه شدم دهانه رحمم به اندازه ۱۶ میلی فانلیگ شدم اما طول سرویکسم ۳۴ هست دیروز هم مقداری لکه بینی داشتم
تادو هفته پیش روزی ۳ تا شیاف مصرف میکردم که دکتر برام قطع کرد و به جاش امپول پروژستورون دوز ۲۵۰ هفته ای یک عدد تجویز کرده
الان با این شرایطم میتونم شیاف همراه با امپول استفاده کنم؟؟
غیر از شیاف چ داروی باید مصرف کنم؟؟
ممنون میشم از پاسخگویتوت❤
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



556
1402/08/05





