سلام عزیزان خوبین ببخشید پسرم رفلاکس داره هر دارویی بهش دادم خوب نشد تا بردم یک دکتر گفت دارو اصلا بهش نده گفت شیر شو عوض کن شیر ببلاک ای ار میدم تا یه مدتی خوب شد اصلا بالا نمیآورد الا چند روزیه که بازم بالا میاره بهش قطره مولتی ویتامین پدیابست میدم میتونه از اون باشه؟ چه قطره ای بدم که با طعم دیگه باشه یا امکانش هست از شیرش باشه ؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



322
1402/08/03





