تخم به رو بریز توو آب گرم ازش یه ژله ای میاد بیرون برای نرمی گلو خوبه
نشاسته درست کن بخور خیلی خوبه خصوصا آخر شب بخور دیگه روش چیزی نخور تا صبح
منم همیشه اول مهر صدام میگیره و گلو درد میگیرم ولی اینو هر روز بخور خوبه
به خاطر داد زدن هم ممکنه نباشه من پارسال دبیرستان دوره دوم درس میدادم خیلی هم بچه ها آروم بودن اما چون یه سره حرف میزدم همیشه بعد مدرسه گلودرد داشتم
کلا گلوم حساسه . یه سره تو مدرسه داریم حرف میزنیم. بعد الان یکم سرما هم خوردم مزید برعلت شده
چها تخم همون روتارین میشه؟
سلام نشاسته رو بریز تو اب حل کن رو حرارت به صورت خیلی رقیق بخور ولرم شده
یه برگه از عطاری میگیری میزاری تو اب حل میشه میخوریش
سلام عزیزدلم
باید معاینه شوید تا با تشخیص علت راهکار درمانی مشخص گردد فعلا لعاب به دانه بخورید اما خود دانه ها را نخورید ، عسل بخورید، لعاب نشاسته و پودر روتارین مصرف کنید