سلام دکتر جان پسرم مدتیه بی قراری میکنه همش دستش دهنشه هرچیزی میبینه دهنش میکنه دست منوهم میبره دهنش فشار میده موقع شیر خوردن بعضی وقتا هی سینه رو ول میکنه وناله میکنه حین خوردن دیروز دیدم لثش از داخل دهانش یه خورده قرمزه جای که دندان نیش باید بیاد بیرونه وبه اندازه سرسوزن سفیده به نظرتون داره دندون درمیاره یا لثش جوش زده؟؟؟
وقتی دست میزنم هیچی نیست صافه هرچی دستش میدم حرصی میزاره تو دهنش روزا خوب میخوابه ولی شبا هریک ساعت بیدارمیشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



242
1402/08/03




