دوستان من امشب ام آر آی هیپوفیز با تزریق دارم خیلی استرس دارم کسی تا الان انجام داده من بخاطر پرولاکتین بالا دکتر گفته ام آر آی انجام بده لطفا تجربه هاتون بگید
0
1402/08/03
setare ..
من دو ماه پیش تیک عصبی گرفتم.پلکم شل میشد و لبم میپرید.رفتم دکتر اعصاب ام ار ای نوشت.فقط از سرم نمیدونم با مال شما فرق داره یا نه .ولی فقط یکم صداش اذیت میکرد چون بلند بود.
0
1402/08/03
setare ..
یکم پنبه با خودتون ببرید.اگ گفتن مشکل نداره.داخل گوشتون بزارید
0
1402/08/03
سوال کننده
من احساس خفگی میکنم آخه میگن باید روی چشامو هم با ی چیز یه دستگاهی بزارن
0
1402/08/03
elaheh ❤
من چند سال پیش رفتم
اول چند دقيقه بدون تزریق بود بعدش اومدن یه آمپول هست که مثل سرم تزریق میشه اونو وصل کردن 5مین هم حین تزريق بود چیز خاصی نیس استرس نداشته باش
اول چند دقيقه بدون تزریق بود بعدش اومدن یه آمپول هست که مثل سرم تزریق میشه اونو وصل کردن 5مین هم حین تزريق بود چیز خاصی نیس استرس نداشته باش
0
1402/08/03
elaheh ❤
پرولاکتینت چنده؟
0
1402/08/03
سوال کننده
حدود ۲۰۰ تا بالا
0
1402/08/03
سوال کننده
الان سه باره قرص میخورم میاد پایین دوباره میره بالا البته استرسم خیلی خیلی زیاد
0
1402/08/03
elaheh ❤
من سال 99رفتم ولی رو چشمم چیزی نزاشتن فقط رو پیشونیم بود
0
1402/08/03
elaheh ❤
من پرولاکتینم 2000به بالا بود رفتم
0
1402/08/03
سوال کننده
بعد نتیجه اش چی بود
0
1402/08/03
سوال کننده
من خیلی میترسم آخه تو اینترنت هی میزنه توده تومور خیلی میترسم
0
1402/08/03
elaheh ❤
هیچی سالم بود
0
1402/08/03
elaheh ❤
اينترنت خیلی چیزا میزنه منم اون موقع استرس داشتم حالا پرولاکتین من 2000به بالا بود توده نبود
0
1402/08/03
elaheh ❤
من با ورزش کمش کردم وزنم هم پایین اومد قرص نخوردم اصلا
0
1402/08/03
سوال کننده
خوب خداروشکر
0
1402/08/03
سوال کننده
من برای بارداری اقدام کردم همه چی سالمه اما باردارنشدم یعتی بخاطر پرولاکتینه؟
1
1402/08/03
s jh
پرولاکتین یه وقتایی در اثر کم کاری تیروئید هم بالا میره
شما تیروئیدتو چک کردی؟
شما تیروئیدتو چک کردی؟
0
1402/08/03
s jh
صد در صد
پرولاکتین هورمونی هست که تو شیردهی بالا میره و جلوگیری میکنه از باردار شدن
تا تنظیم نشه بارداری اتفاق نمیافته
پرولاکتین هورمونی هست که تو شیردهی بالا میره و جلوگیری میکنه از باردار شدن
تا تنظیم نشه بارداری اتفاق نمیافته
0
1402/08/03
فاطمه ~
من سه سال پیس انجام دادم پرولاکتینم بی دلیل بالا بود
چیز خاصی نیست شاید صداهای دستگاه اذیتت کنه یا تکون نخوردنه
چیز خاصی نیست شاید صداهای دستگاه اذیتت کنه یا تکون نخوردنه
0
1402/08/03
s jh
من خودم پرولاکتینم بالا بود،اونم فقط بخاطر کم کاری تیروئیدم بود
0
1402/08/03
فاطمه ~
احتمالش هیت چون منم اوایل ازدواجم بود دکتر گفت مانع بارداری میشه و قرص داد تنظیم شد بعد اقدام کردم باردار شدم
0
1402/08/03
elaheh ❤
آره امکان داره سعی کن ورزش هم بکنی
0
1402/08/03
سوال کننده
آره اونا همه چی خوب بود فقط پرولاکتین هی بالا میره
0
1402/08/03
سوال کننده
دعا کنید چیزی نباشه ام آر ای
0
1402/08/03
maryam bakhshi
سلام عزیزم منم بالا بود دوبار ام آر ای انجام انجام دادم خیلی راحته از مغزت عکس میگرن اندازه غده های که تو سر ترشح میکنن اونا رو نشون میده که ببینن چه اندازه هستش بعدش قرص گابرگولین میده بخوری من خوردم الان دیگ نمیخورم خوب شدم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



230

