سلام خانم دکتر عزیز خسته نباشید من خارش دارم و ترشح سبز و وقتی ک دستشویی میکردم زیر دلم دردمیکرد همیشگی نبود ک همیشه موقع دستشویی درد بگیره گاهی اوقات
و این ک زیاد دستشویی میرفتم و با ادرار کم
اینا رو ک ب دکترم گفتم گف ی نوع عفونت قارچی و دارو داد قرص مترونیدازول برا ۷ شب ۸ ساعتی سر ساعت استفاده کردم و دیشب تموم شد خوب بودم تا ساعت ۱۰ امروز با همون ترشح سبز و خارش دارم
ب خدا خسته شدم تا وقتی دارو استفاده میشه خوبم و تموم ک میشه باز همون جوریم و خیلی هم مراقب میکنم با حوله خودمو خشک میکنم و لباس زیر نخی و همه کارایی ک دکترم گف ولی انگار بی فایده هستش 😔🥲
ببخشید ک طولانی شد
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



544
1402/08/03


