س دکتری تایپیک قبلی براتون میفرسم سوال درموردشیرم بودک کم بودگفتیددست نزنیدتاخشک شودالان یکماه میگذره دقیقااز۴ماهگی پسرم
چون دیگ ندادم الان شیشومیشناسه امروریهویی فشاردادم یکم بودحالاچیکارکنم شیردوش برقی بندازم یااولشوبدوشم بدبدم بخوره یاچی بخورم خشک شه ممنون میشم راهنمایی کنیدتایپیک قبلیوعکس میدم
پرسش (1402/08/02):
خشک نشدن شیربدیکماه
398
22
1402/08/02
سوال کننده
0
1402/08/02
سوال کننده

0
1402/08/02
سوال کننده

0
1402/08/02
سوال کننده
ازاونموقع ن دردی ن چیزی نیومده نشتی ایناولی الان یهویی دسم خوردفشاردادم چن قطره دورش بودکه دیگ دست نزدم
0
1402/08/02
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
درد داری؟؟؟
0
1402/08/02
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
قطره ها مثل آب هستن یا رنگی؟
0
1402/08/02
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
منم یکماه شده ک نمیدم شیر هنوز هست اگر فشار بدم
اگر درد نداری اشکال نداره
اگر زیاده و سفید یا زرد رنگ قرص میگن میخوری قط میشه
اگر درد نداری اشکال نداره
اگر زیاده و سفید یا زرد رنگ قرص میگن میخوری قط میشه
0
1402/08/02
سوال کننده
ن اصلا
0
1402/08/02
سوال کننده
ن هیچی ن دردی ن سفتی هیچ معمولی
ولی سفیده درحدچن قطره دستموک فشارمیدم میاد
ولی سفیده درحدچن قطره دستموک فشارمیدم میاد
0
1402/08/02
سوال کننده
شیره سفیدرنگی نیست ابم نیست
0
1402/08/02
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
هدف خودتان شروع شیردهی از سینه هست؟
هدف خودتان شروع شیردهی از سینه هست؟
0
1402/08/03
سوال کننده
نمیدونم ازی طرف دوسس دارم بدم از یطرف نمیدونم میگیره یاته اون چن قطره فایده داره یانه موندم شمابگید
یعنی امکانش هست بخوره بیاد؟
یعنی امکانش هست بخوره بیاد؟
0
1402/08/03
سوال کننده
نمیدونم الان تاشیشه درس میکنن میدونه شیرشه دستوپامیزنه
0
1402/08/03
پزشک اوما
عزیزم وقتی تصمیم گرفتید شیر ندهید حجم شیر در حد الان بود یا کمتر؟
0
1402/08/03
سوال کننده
درهمین حدبودیکماه پیش منتهافشارمیدادم روب پایین میومد
اماالان همون دورش میمونه سفیدوقتی فشارمیدم اولش ابه سفیدبدیکم سفیدمیشه
اماالان همون دورش میمونه سفیدوقتی فشارمیدم اولش ابه سفیدبدیکم سفیدمیشه
0
1402/08/04
پزشک اوما
عزیزم بنابراین شروع نکنید ، دستکاری هم نکنید، پریود شروع شده ؟ منظم هست ؟
0
1402/08/04
سوال کننده
باشه بله دکترعزیزخردادک زایمان کردم ازشهریورپریودشدم سیکلم هر۲۶یا۲۸روزه شده الان سه باره ک عادت ماهانه شدم
0
1402/08/04
سوال کننده
ازاول شهریورعادتم شروع شد
0
1402/08/04
سوال کننده
مرسی دکترجان باشه
0
1402/08/04
پزشک اوما
عزیزم اگر سیکل ها منظم هست دارو هم لازم نیست به بدن فرصت دهید خشک شدن شیر چندین ماه زمان میبرد
0
1402/08/04
سوال کننده
اهااوکی تاالان ک بله منظمه باشه مرسی دکترجان
1
1402/08/04
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




