سلام دکترجان من چندوقتی ک خیلی ریزش مو دارم ب حدی شونه میکشم ی عالمه مو کندهدمیشه کف سرم جلوی موهام خالی شده خیلی چیکارکنم چی تودوران شیردهی چی میتونم استفاده کنم اینطور پیش برم کچل میشم من 🥲🥲
0
1402/08/02
سوال کننده

0
1402/08/02
سوال کننده
دکترجان نگاه جلوی موهام چطور چی باعث میشه بهتربشم
0
1402/08/02
سارا 🥰
عزیزم زینک نمیخوریَ؟
0
1402/08/02
faeze k..
سلام
یه دوره ای ریزشش خیلی زیاد میشه
بعد ب مرور بهتر میشه دیگه
یه دوره ای ریزشش خیلی زیاد میشه
بعد ب مرور بهتر میشه دیگه
0
1402/08/02
❤azita❤ rb
تو شیردهی ریزش مو طبیعیه زینک یا بیوتین بخور
0
1402/08/02
faeze k..
برید از داروخانه ها بپرسید
بهتون مکمل کمک کننده میدن
بهتون مکمل کمک کننده میدن
0
1402/08/02
سوال کننده
ن گلم
0
1402/08/02
سوال کننده
والا تابیاد بهتربشه حس میکنم دیگه کچل شده باشم
0
1402/08/02
سوال کننده
برم داروخونه بدون نسخه میدن
0
1402/08/02
سوال کننده
اهاباشه مرسی گلم
0
1402/08/02
faeze k..
آره خانوم جون اینا همشون آزاده
0
1402/08/02
faeze k..
Selen plus میتونی بگیری
0
1402/08/02
سوال کننده
اع خومرسی عزیزم
0
1402/08/02
faeze k..
Hair vit
Hair tamin
هم خوبن
Hair tamin
هم خوبن
0
1402/08/02
مریم 🌺
عززیزم فموبرا عالیه واسه پوست و مو بنظرم ی دوره بخور منم ریزش مو داشتم خوردم خیلیی بهتر شد
0
1402/08/02
faeze k..
سلام عزیزم
حالت خوبه؟
دخترت چطور شد میگفتی نمیخوابه درست ؟
حالت خوبه؟
دخترت چطور شد میگفتی نمیخوابه درست ؟
0
1402/08/02
faeze k..
غذای کمکی هم میخواستی شروع کنی یادمه
0
1402/08/02
سوال کننده
اع ایناراک میگین بنویسم رفتم داروخونه بگیرم بخورم
0
1402/08/02
تیام .....
منم همینجور بودم بعد ی مدت دوباده موهام رشد کرد
0
1402/08/02
سوال کننده
مثل من شده بود جلوسرت؟؟؟
خیلی خالی شدهه بیش از حد
خیلی خالی شدهه بیش از حد
0
1402/08/02
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
چه مکمل هایی مصرف میکنید عزیزدل من؟
چه مکمل هایی مصرف میکنید عزیزدل من؟
0
1402/08/03
سوال کننده
هیچ مکملی دکترجان
0
1402/08/03
پزشک اوما
عزیزدلم اگرچه درجاتی از ریزش مو در طی دوران شیردهی طبیعی است اما باید مکملهای دوران بارداری را ادامه میدادید در حال حاضر یک چکاپ کامل خصوصاً برای ارزیابی عملکرد تیروئید سطح ویتامین دی سطح زینک و فرتین انجام دهید تا دوز مکملها تعیین گردد همچنین زینک روزی یک عدد ، آمپول بیوتین دکسپانتنول و. هیرویت آغاز گردد
0
1402/08/03
سوال کننده
آزمایش کامل خون بدم؟؟؟؟؟
دکتر جان آمپول هفته ایی چندبار بزنم؟؟
دکتر جان آمپول هفته ایی چندبار بزنم؟؟
0
1402/08/04
پزشک اوما
بله جانم
آمپول هفته ای یک نوبت تا 6 هفته بزنید
آمپول هفته ای یک نوبت تا 6 هفته بزنید
1
1402/08/04
سوال کننده
مرسی مچکر
0
1402/08/04
پزشک اوما
خواهش میکنم
0
1402/08/04
پزشک اوما
stk: |~|12|~|10_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



474

