سلام مامان های مهربون شیشه شیر اونت ، یومه و بی بی سیل اصل یا فیک دارن از کجا باید تشخیص بدم می خوام نوبتی بگیرم شیشه ها رو امتحان کنم ممنون از همگی
0
1402/08/02
Parisa. h
برو سایت یا پیجای شرکت خودشون کاملا مشخصه و راهنمایی میشی
0
1402/08/02
ارزو مامان اردلان و نیکان
پسر من بی بی سیل داره اون سیلکونی داخلش باید با مک زدن جمعشه بازم نشه،و اینکه فیکاش انگار ساده سیلکونیش
0
1402/08/02
سوال کننده
ممنونم پریسا جان
0
1402/08/02
ارزو مامان اردلان و نیکان
قیمت اصلش الان یک به بالاس
0
1402/08/02
ارزو مامان اردلان و نیکان
من یکی اولشو گم کردم باز دوباره گرفتم چون هیچ شیشه ای قبول نمی کرد
0
1402/08/02
سوال کننده
بی بی سیل یک تومانه
0
1402/08/02
ارزو مامان اردلان و نیکان
اره ۱۲۰۰ من دیدم
0
1402/08/02
ارزو مامان اردلان و نیکان
من چن ماه پیش خریدم ولی کمتر اونم دوستم پیدا کرد برام کل مشهد گشتم پیدا نمی کردم
0
1402/08/02
سوال کننده
من موندم ب خدا چیکار کنم الان دیشب گرسنه بود شیشه هم نمیگیره
0
1402/08/02
سوال کننده
الانم از ساعت ۸ خوابش میاد فقط بهونه میگیره نمیخوابه
0
1402/08/02
ارزو مامان اردلان و نیکان
از اون نیس الکی پول نده
0
1402/08/02
ارزو مامان اردلان و نیکان
حداقل چیکو بخر اگه نگرفت دلت نسوزه
0
1402/08/02
سوال کننده
چیکو داره نمیگیره
0
1402/08/02
سوال کننده
اصلا تو ی شرایطی گیر کردم ک میگم شیشه بگیره فقط ، ب هر قیمتی ک شده
0
1402/08/02
سوال کننده
شیشه نمیگیره گرسنه می موند فسفوویت گرفتم لااقل از اون بدم بخوره اونم نمیخوره ۸۰۰ ت پول دادم دیگه راهی برام نزاشته
0
1402/08/02
سوال کننده
خدا بهمون صبر بده تا تو این شرایط آرامش داشته باشیم و خودش ب خیر کنه همه چیز
1
1402/08/02
مرجان ❤️🌈❤️
عزیزم اونت بگیر
سایت آقابزرگ داره اصل هست.
سایت اونت ایرانم هست
سایت اونت استور هست
من از هر سه تای اینا محصولات اونت رو گرفتم راضی بودم
سایت آقابزرگ داره اصل هست.
سایت اونت ایرانم هست
سایت اونت استور هست
من از هر سه تای اینا محصولات اونت رو گرفتم راضی بودم
0
1402/08/02
ارزو مامان اردلان و نیکان
فسفوویت تشدید می کنه رفلاکسو
0
1402/08/02
لی لی (مامان سلین) .
اونت اصلش که مشخصه فیکشن نوشته avetبه جای avent
از قیمتش😅چیکو تقلبی ۱۵۰ تا ۲۵۰ اصلش ۸۵۰
توی نت سرچ کن از اصلی ها عکس بگیر و توی گوشی داشته باش دم مغازه چک کن
حرف فروشنده های زبون باز رو هم باور نکن
از قیمتش😅چیکو تقلبی ۱۵۰ تا ۲۵۰ اصلش ۸۵۰
توی نت سرچ کن از اصلی ها عکس بگیر و توی گوشی داشته باش دم مغازه چک کن
حرف فروشنده های زبون باز رو هم باور نکن
0
1402/08/02
سوال کننده
این و خودت میگی یا علمیه؟
0
1402/08/02
سوال کننده
تو سایت شیشه شیر اونت و با تخفیفاش زده ۵۰۰ ب بالا ، قیمت های مختلف داره من الان دخترم ۶ ماه ب بالا میشه باید چند میل بگیرم ؟
0
1402/08/02
سوال کننده
و اینکه سر شیشه ها رو نوشته دو قطره و اینا یعنی کدوم مناسبه براش
0
1402/08/03
ارزو مامان اردلان و نیکان
ن عملیه یکی از بچه ها داده بود بی نهایت تشدید کرده برده بود دکتر گوارش کلی دعواش کرد که هرچی می بینین میدین به بچه ...گف از اون بوده
0
1402/08/03
ارزو مامان اردلان و نیکان
من اونت ندارم نمیدونم چن میلن چیکو بی بی سیل دارم،فک کنم ۲۱۰میل باید بگیری ۲قطره
0
1402/08/03
ارزو مامان اردلان و نیکان
با سر شیشه به خود بچه بستگی داره
0
1402/08/03
سوال کننده
آها ک این طور، البته من دو سه بار بیشتر ندادم اونم هر بار یکی با پیمونه شیرخشک تو ۳۰ میل شیر ک نخورد، همسرم خورد..
0
1402/08/03
سوال کننده
😅😁
0
1402/08/03
سوال کننده
باشه ممنونم
0
1402/08/04
ارزو مامان اردلان و نیکان
😂😂دقیقاخونه ما هم همینه هر چی نخوره شوهرم می خوره حتی شیرخشک
0
1402/08/04
سوال کننده
حتی شیرخشک😂 شیرخشک ک بدمزه اس ، فسفوویت و من مزه کردم خیلی خوش مزه اس
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



289

