خانم دکتر لکه بینی ودرد میتونه برای سقط باشه
دوستان خاهشا راهنماییم کنید
پرسش (1402/08/01):
لکه بینی دراوایل بارداری هفته4
651
143
1402/08/01
سوال کننده
0
1402/08/01
سوال کننده

0
1402/08/01
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
سلام ازمایش دادی برا بارداری ؟
0
1402/08/01
سوال کننده
بله دادم
0
1402/08/01
سوال کننده
بتام 500بود
0
1402/08/01
سوال کننده
سونو هم دکترم یه ساک خیلی کوچیک دید که گفت با تاریخ پریودت نمیخونه ولقاحت دیربوده
0
1402/08/01
سوال کننده
یعنی دارم خونریزی میکنم؟
1
1402/08/01
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
خب هفتت پایینه شاید عادی باشه استرس نداشته باش استراحت کن ببین وضعیت چطور میشه اگر دیدی داره زیاد میشه برو دکتر
0
1402/08/01
فاطمه ****
عزیزم باید بری دکتر ماها چیزی نمیتونیم بهت بگیم هر احتمالی وجود داره ممکنه لک اولیه لانه گزینی باشه و چیزی نباشه ممکنه هماتوم باشه ممکنه داره ... دکتر گفته کی بری دوباره؟الان اصلا نترس اگه خونریزیت شدید تر شد در حد نوار برو بیمارستان یا دکترت اگه نه استراحت مطلق باش تا تایمی که دکترت گفته
0
1402/08/01
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
ببخشید نوار چی میگه ۴ هفته 😐
0
1402/08/01
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
هفته ۴ ثونو دادی چرا انقد زود سونو چی دادی
0
1402/08/01
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
سونو
0
1402/08/01
فاطمه ****
خونریزیت میگم اگه در حد لکه اس عیب نداره ولی زبونم لال در حدی شد که خواستی نوار بذاری سریع برو بیمارستان یا دکترت
0
1402/08/01
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
اهااا
0
1402/08/01
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
من ی جور دیگه خوندم🤣ویرگول نداشت اخه
0
1402/08/01
فاطمه ****
فدا سرت
0
1402/08/01
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
ببین بقول فاطمه امکان داره باقی خون لانه گزینی باشه زیاد شد برو دکتر ولی ۴ هفته چه سونویی دادی ک ساک معلوم شد
1
1402/08/01
فاطمه ****
کلا نترس خدا هر چی بخواد همون میشه بیخود به خودت استرس نده و وحشت نداشته باش .فقط استراحت کن تا هفته ات بره بالا تر
0
1402/08/01
سوال کننده
نه خب اآخرین پریودیم 20مهربود باحساب اوما الان 7هفتمه ولی چون دکترگفت لقاحت دیربوده خودم 4هفته زدم
0
1402/08/01
فاطمه ****
تقریبا ۸۵ درصد شیاف نمیدن تا جنین ببینن .باید صبر کن ۶ یا ۷ هفته بشی
0
1402/08/01
مهسا 26
۲۰ مهر ۷ هفته؟!!!!!
0
1402/08/01
Azi 💖 ...
نه عزبزم بد به دلت راه نده خون روشن خطرناکه
این لک قهوه ای شاید دیگه نیاد اصن
این لک قهوه ای شاید دیگه نیاد اصن
0
1402/08/01
فاطمه ****
اشتباه میکنی۲۰ مهر چجوری ۷ هفته میشه
0
1402/08/01
زری مامان هانا
منم هفت هفتع لکه بینی داشتم شیاف400پروژسترون زدم
0
1402/08/01
زری مامان هانا
اشتباه میکنی
0
1402/08/01
Azi 💖 ...
شاید منظورش اینه ۲۰ مهر باید پریود میشده
0
1402/08/01
فاطمه ****
من ۴ شهریور بود الان ۹ هفته ام
0
1402/08/01
فاطمه ****
اون که اره شما درست میگی
0
1402/08/01
zahra .
بنظر من استراحت مطلق شو
و فعالیتی نداشته باش
و فعالیتی نداشته باش
0
1402/08/01
zahra .
رابطه هم اصلا نداشته باش
0
1402/08/01
فاطمه ****
۲۰ شهریور بوده اخرین پریودیش
0
1402/08/01
zahra .
از توالت فرنگی هم استفاده کن
0
1402/08/01
سوال کننده
بله درسته
0
1402/08/01
سوال کننده
دکترم شیافت داده ولی خودم نزاشتم
0
1402/08/01
سوال کننده
بنظرتون الان بزارم؟
0
1402/08/01
فاطمه ****
چرااااا؟
0
1402/08/01
zahra .
من خودم اون اوایل لک دیدم،استراحت مطلق شدم تا یکم هفتم رفت بالا،باز لک دیدم ،دکتر برام امپول پروژسترون نوشت و چون خیلی درد داشتم تا ماه چهار استراحت مطلق بودم
از ماه ۴ هم فعالیتای سبکی داشتم
از ماه ۴ هم فعالیتای سبکی داشتم
0
1402/08/01
سوال کننده
چون سقط قبلیام اصلا سقط نمیشد بچه میچسبید وحتما باید کورتاژ میشدم
0
1402/08/01
zahra .
شیافت پروژسترون داده بهت؟
0
1402/08/01
سوال کننده
بله
0
1402/08/01
zahra .
مقعدی هست،اشکال نداره بزار خوبه،و بازم میگم استراحت باش
0
1402/08/01
zahra .
من هم شیافت استفاده کردم،هم امپولشو
0
1402/08/01
فاطمه ****
من سقط مکرری ولی تورو خدا با این دید نرو جلو .من گفتم تقریبا ۸۵ درصد دکترا شیاف نمیدن اگه به دکترت اعتماد داری شیاف بذار .
تو سونوت هماتوم ندید؟
تو سونوت هماتوم ندید؟
0
1402/08/01
zahra .
گلم خودت باید مواظب خودت باشی
0
1402/08/01
سوال کننده
نه هماتوم نبود اصلا
0
1402/08/01
سوال کننده
نمیدونم والا
0
1402/08/01
سوال کننده
هرچی خدابخاد
0
1402/08/01
فاطمه ****
علت سقط قبلی هات چی بود؟
0
1402/08/01
فاطمه ****
البته اگه ناراحت نمیشی
0
1402/08/01
سوال کننده
نه عزیزم چراناراحت بشم
0
1402/08/01
سوال کننده
قلب تشکیل نمیشد
0
1402/08/01
فاطمه ****
آزمایش سقط ندادی؟یه بار سقط داشتی؟
0
1402/08/01
سوال کننده
چرامشکلی نداشتم عزیزم دکترم کگفت که سقط مکرر حساب نمیشه
1
1402/08/01
فاطمه ****
یه بار پس سقط کردی .اره یه بار میگن پیش میاد خیلی ازمایش سخت گیرانه نمیگیرن .
انشالله که نی نی سالمه تو هم بد به دلت راه نده استراحت کن تا هفته ات بره بالا
انشالله که نی نی سالمه تو هم بد به دلت راه نده استراحت کن تا هفته ات بره بالا
0
1402/08/01
baran .
سلام گلم منم یه هفته اس خون ابه صورتی دارم ولی استراحتممطلق کردم شیاف استفاده میکنم چون کاری جز این دستمون بر نمیاد نگران نباش استراحت مطلق کن کارکن اگه شیاف داده شیاف بزار
0
1402/08/01
baran .
منم قبلا سقط داشتم چند ماه پیش
0
1402/08/01
سوال کننده
سلام عزیزم الان شیاف گذاشتم انشاالله مشکلی نباشه
1
1402/08/01
زری مامان هانا
منم 4شهریوربودم عزیززم چ باحال
0
1402/08/01
زری مامان هانا
استراحت کن رابطه نداشته باش سینه هاتم تحریک نشن فقد استراحتتت
0
1402/08/01
زری مامان هانا
رفتید براتشکیل قلب چندم زدهفته اتون را
0
1402/08/01
فاطمه ****
من ۲۲/۷رفتم هفت هفته و دو روز
0
1402/08/01
فاطمه ****
این تقریبا نزدیک اوما بود فکر کنم سه چهار روز تفاوت داشت
0
1402/08/01
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
😐
0
1402/08/01
سوال کننده
عزیزم منظورم20 شهریوره
0
1402/08/01
پزشک اوما
سلام نازنینم
سونوگرافی کی انجام شده؟ تیتر بتا کی انجام شده؟
سونوگرافی کی انجام شده؟ تیتر بتا کی انجام شده؟
1
1402/08/01
الی حسینی
عزیزم شوهرت حتما باید ازمایش اسپرم بده،منم سری قبل قلب تشکیل نشد دکترا میگفتن اولی نمیخواد ازمایش ب اصرار خودم نوشتن من مشکلی نداشتم اما اسپرم همسرم مشکل داشت
0
1402/08/02
فاطمه ****
عزیزم چیکار کردی اونور خوندم نوشتی خونریزی ت شدید شد حالت چطوره ؟بیمارستان نرفتی؟
0
1402/08/02
فاطمه ****
دلم مونده پیشت هر وقت انلاین شدی خبر بده برات دعا میکنم
0
1402/08/02
سوال کننده
اره عزیزم الان خونریزی شدید دارم
0
1402/08/02
سوال کننده
متاسفانه
0
1402/08/02
سوال کننده
فک کنم دارم سقط میکنم
0
1402/08/02
فاطمه ****
ای وااااااای ،ای واااای .واقعا نمیدونم چی بگم خونریزی شدید برای خودتم خوب نیست کاش میرفتی بیمارستان شاید سقط نکنی
0
1402/08/02
سوال کننده
شما توتاپیکای سقط نیا خداانشالله که بلاروازت دورکنه فقط استرس میگیری عزیزم
شایدقسمت نموند برام بمونه
شایدقسمت نموند برام بمونه
0
1402/08/02
فاطمه ****
من خودم سقط مکرری دخترم
0
1402/08/02
سوال کننده
والا شوهرم گرفت خابید بهش میگم صبح برم پیش دکترم میگه نه ولش کن
0
1402/08/02
فاطمه ****
یاد حال خودم افتادم خیلی ناراحتم انشالله که حالا داریم اشتباه میکنیم شاید خدا بخواد و چیزی نشه
0
1402/08/02
سوال کننده
الان درد شدید دارم انقباضاته میغهمم درد سقطو
0
1402/08/02
سوال کننده
میدونم داره میفته
0
1402/08/02
سوال کننده
عزیزمی نمیخاستم ناراحتت کنم منوببخش
0
1402/08/02
سوال کننده
😔
1
1402/08/02
فاطمه ****
خدا بهت صبر بده .خدا دلتو شاد کنه بعدش حتما ازمایش کامل سقط بده .بعد اقدام کن هم خودت هم همسرت تشکیل نشدن قلب برای همه اش میتونه باشه اسپرم ضعیف انعقادی،ایمنی .همه آزمایش بده بعد اقدام کن انشالله که مشکلت حل میشه
1
1402/08/02
فاطمه ****
این حرف چیه خیلی درد بزرگی هیچ کس نمیتونه بفهمه خدا برا هیچ کس سقط نخواد
1
1402/08/02
سوال کننده
عزیزمی ممنون که بفکرمی بله میخام دکترموعوض کنم اصلا فک نمیکردم که انقدبیخیال وبدردنخورباشه
0
1402/08/02
فاطمه ****
ببین برای حاملگی دکترا اکثرا همین باید قبل اقدام پیگیری کنی علت سقط بفهمی
0
1402/08/02
فاطمه ****
مخصوصا شما که علت جفت سقط یکی بوده
0
1402/08/02
سوال کننده
اصلا کلا نمیفهمم که چرا رشدنمیکنه
0
1402/08/02
فاطمه ****
من علت های متفاوت سقط کردم ازمایش دادم همه چیز اوکی بود دیگه بهم گفتم سومی اقدام کن اگه نشه بعدش ای وی اف میگیم دلیل مشخصی نداره زوجه نمیتونن جنین قوی بسازن
1
1402/08/02
سوال کننده
انشاالله که ایندفعه برات بمونه گلم
0
1402/08/02
فاطمه ****
میگم که علت های مختلف میتونه داشته باشه اسپرم ضعیف .یا انعقادی شما و همسرتون مشکل داره .یا مشکل ایمنی داری بدنت پس میزنه جنین نمیذاره رشد کنه
0
1402/08/02
فاطمه ****
همش درمان داره فقط یه هزینه و وقت بذار علت پیدا کن
0
1402/08/02
سوال کننده
بله درسته ولی چرا دکترم این آزمایشاتوبهم نگفت که انجام بدم
0
1402/08/02
فاطمه ****
برای یه سقط نمیگن
0
1402/08/02
فاطمه ****
چون هزینه هاش بالا ،معمولا سقط مکرری انجام میدن .به منم میگفتن دوتا نمیخواد انجام بدی گفتم دیگه توان ندارم خودم خواستم انجام بدم
0
1402/08/02
سوال کننده
بنظرت توخونه سقط میشه؟
0
1402/08/02
سوال کننده
چون هفتم پایینه
0
1402/08/02
سوال کننده
یاحتما بایدبرم بیمارستان
0
1402/08/02
فاطمه ****
من سقط هفته های بالا بود یکی ۱۳ یکی ۱۰ هفته .هفت هفته به نظرم اوکی شی اگه مطمینی داری سقط میشه و هیچ امیدی نداره دمنوش زعفرون و پله کیسه ابگرم بذار رو شکمت .البته خونریزیت خیلی زیاد شد دختر برو بیمارستان .من سقط دوم خونریزیم خیلی زیاد بود اورژانسی کورتاژ شدم.خیلی زیاد در این حد نوار بهداشتی در عرض ۵ دقیقه تا ۱۰ دقیقه پر پر میشد.
شیاف دیکلوفناک که برای درده
شیاف دیکلوفناک که برای درده
1
1402/08/02
فاطمه ****
ولی کاری نکن فعلا تا فردا برو یه سونو بده مطمین شی و ببین دکترت چی میگه اونم بهت قرص میده اگه گفت داری سقط میکنی شروع کن به خوردن گرمیجات
0
1402/08/02
سوال کننده
نه هیچ کاری ازدستم برنمیاد
0
1402/08/02
سوال کننده
دلم برای خودم میسوزه
0
1402/08/02
فاطمه ****
حق داری
0
1402/08/02
سوال کننده
😔
0
1402/08/02
فاطمه ****
خیلی سخته واقعااا سخته خدا بهت صبر بده
0
1402/08/02
سوال کننده
آمین
0
1402/08/02
سوال کننده
ازخدافقط صبرررمیخام
0
1402/08/02
سوال کننده
عزیزم بخاب خیلی امشب حرص خوردی بخدابرات بده
0
1402/08/02
فاطمه ****
اگه دیدی نیاز داری بعدش مشاور برو .من سر سقط دومیم روحی متلاشی شدم کم اوردم .زندگیم داشت میپاچید مشاور کمکم کرد
0
1402/08/02
سوال کننده
من این سقط سوممه
0
1402/08/02
فاطمه ****
عزززیزم
0
1402/08/02
سوال کننده
اولی 14هفته بود دومی 8هفته
0
1402/08/02
فاطمه ****
اولی قلبش تشکیل شده که تو هم غربالگری مشکل داشتی؟
0
1402/08/02
سوال کننده
اولی نقص لوله عصبی داشت وناقص بود بله قلبش میزد
0
1402/08/02
سوال کننده
مجبورب سقطش شدم وطبیعی سقطش کردم
0
1402/08/02
سوال کننده
ولی دومی اصلا سقط نشد باقرص هم نشد وکورتاژشدم
0
1402/08/02
فاطمه ****
سقط اول مثل من بود منم غربالگری مشکل داشت.منم طبیعی و بعدش بقایا موند وکورتاژ حتی بچه رو هم دیدم خیلی بد بود
0
1402/08/02
سوال کننده
اره منم دیدمش
0
1402/08/02
فاطمه ****
فقط میتونم بگم خدا صبرت بده
0
1402/08/02
سوال کننده
عزیزمی از دعات ممنونم
0
1402/08/02
سوال کننده
الان فقط انتقباضات دارم میگیره وول میکنه
0
1402/08/02
فاطمه ****
به نظدم یه بار تشکیل قلب داشتی ایمنی و انعقادی مشکل نداری
0
1402/08/02
فاطمه ****
همسرت سر این بارداری ازمایش داد؟
0
1402/08/02
سوال کننده
نه دوماه دکترنرفتم گفتم طبیعی باردارشم خیرسرم
0
1402/08/02
سوال کننده
کاش اقدام نمیکردم
1
1402/08/02
فاطمه ****
طبیعی باردار شی عیب نداره ولی همسرت قبل از هر اقدامی بفرست ازمایش اسپرم
0
1402/08/02
فاطمه ****
به همسرت اسپیروژن و کو کیوتن بده بخوره بعدم همش ببخشید میگم اونجا خنک نگه داره بچه به من یکی شون گفت کمپرس سرد میذارم براش خیلی رو حرکت و کیفیت سرما تاثیر داره
0
1402/08/02
فاطمه ****
اصلا نذار سیگار و الکل و قلیون و این چیزا مصرف کنی رژیم غدایی مقوی جفت تون داشته باشید
0
1402/08/02
سوال کننده
الان لخته دارم
0
1402/08/02
سوال کننده
ازم دفع شد
0
1402/08/02
فاطمه ****
خدا صبرت بده
0
1402/08/02
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
متاسفانه اشتباه پزشکاست میگن یبار سقط اشکال نداره نیاز نیست به ازمایش خو بیادو دوباره همون وضع ک چی زن هی سقط کننه روحیه و جسمش نابود بشه حالا یکم اسپرم بره برا ازمایش به کجای اقایون بر میخوره والااا ...ماهم دقیقا همین شدیم...
0
1402/08/02
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
باید بری سونو منم زمان سقط رفتم سونو نگران بودم ی دختره اومد داشت از گریه پس میوفتاد شدییید بود خونریزیش رفت تو صدای قلبو دکتر گذاشت ولی من رفتم گفت جنین داره سقط میشه
0
1402/08/02
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
خودت برو ...من یادمه تنها رفتم تا سونو هم تنها هیشکی نمیدونست😔
0
1402/08/02
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
ان شاءالله هرچی صلاحه بشه قلبت ارم باشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- علت ترشح قهوه ای در هفته دهم بارداری چیست ؟
- در زمان لکه بینی ضعیف، نزدیکی زمان تخمگذاری،آیا نزدیکی کرد درسته یا نه؟
- اگه حالتون بد میشه نگاه نکنید
- علت لکه بینی در شب ۲۵سیکل چیست ؟
- رابطه جنسی درهفته پنجم بارداری
- هماتوم بارداری و لکه بینی
- تعیین شروع پریودی ومراجعه به دکتر
- بتام بعد ۵ روز تاخیر ۶۰ شده
- سوال در مورد فیبروم
- لکه بینی و پریود نشدن




