استرس دارم مخام ببینم همه چیزش خوبه یا نه اون عدد ۱۲نیم چیه تا حالا نبوده بعدش ۳۲چیه یک وقتی ضرر نداره نمخاد برم پیش دکتر خیلی نگرانم همه چیزش نرماله یا نه
0
1402/08/01
سوال کننده

0
1402/08/01
سوال کننده

0
1402/08/01
ana anahid
عزیزم همه چی نرماله
0
1402/08/01
سوال کننده
پس چی مکن باعث زایمان زود رس مشه وزن بچه کمه دارم دیونه میشم
0
1402/08/01
Fatemeh ////////
عزیزم نگران نباش وزن بچه اگه کمم باشه برات پودر تجویز میکنه پزشکت وزنش میره بالا به تغزیه اتم بیشتر توجه کن
0
1402/08/01
نرگس شجاعیان
عزیزم ۱۲/۵ اندازه آب دور بچه س که نرماله، اون ۳۴ هم بزرگترین پاکت مایع دور بچه س که اندازه گرفته ، توی سن ۲۳ هفته وزن مهم نیست که
0
1402/08/01
سوال کننده
وزنش کمه عیب نداره
0
1402/08/01
سوال کننده
این مایع ک نوشته بزرگه چکار فلان مشکل نداره
0
1402/08/01
ana anahid
عزیزم وزن بچه رو جیکار داری الان؟
اصلا مهم نیست تو این سن بارداری
ضمن اینکه خیلیم خوبه وزنش
اون مایع هم مایع امینوتیک ک ۱۲.۵ هست و نرماله
نباید کمتر و بیشتر باشه
اصلا مهم نیست تو این سن بارداری
ضمن اینکه خیلیم خوبه وزنش
اون مایع هم مایع امینوتیک ک ۱۲.۵ هست و نرماله
نباید کمتر و بیشتر باشه
0
1402/08/01
ana anahid
سرویکست خوبه ولی بیشتر استراحت باش
0
1402/08/01
سوال کننده
یعنی خدا نکرده باعث میشه بچه کاری بشه
0
1402/08/01
ana anahid
ن
استراحت کن ک یکم بره بالا طولش فقط
وگرنه همینکه بالای ۳۰ هست خوبه
استراحت کن ک یکم بره بالا طولش فقط
وگرنه همینکه بالای ۳۰ هست خوبه
0
1402/08/01
پزشک اوما
سلام جانم
همه چیز در سونوگرافی شما عالی است و مشکلی ندارد ،چه کسی گفته باعث زایمان زودرس میشود؟ چه چیزی باعث زایمان زودرس میشود؟ در سونوگرافی موردی نیست شاید مشکل دیگری دارید که پزشکتان گفته؟ شرح حال کامل بدهید
همه چیز در سونوگرافی شما عالی است و مشکلی ندارد ،چه کسی گفته باعث زایمان زودرس میشود؟ چه چیزی باعث زایمان زودرس میشود؟ در سونوگرافی موردی نیست شاید مشکل دیگری دارید که پزشکتان گفته؟ شرح حال کامل بدهید
0
1402/08/01
پزشک اوما
🙄کجا نوشته حجم مایع زیاد است! طبیعی است جانم
0
1402/08/02
سوال کننده

0
1402/08/02
سوال کننده
این سونو خودم میگم دکتر نکفته
0
1402/08/02
سوال کننده
دارم میمیرم از استرس
0
1402/08/02
پزشک اوما
عزیزم خب خودتان از خودتان حرف در می آورید بعد بابت حرف اشتباهتان استرس هم میگیرید؟!! واقعا چرا؟ واضحا ذکر شده حجم مایع آمنیوتیک نرمال است بعد شما میگویید نه زیاد هست؟! حقیقتا اجازه بدهید درکتان نکنم مامان جان
0
1402/08/02
پزشک اوما
در سونوگرافی ذکر شده حجم مایع آمنیوتیک طبیعی است
اعداد هم در محدوده طبیعی هستند
من و سونولوژیست و دکترتان هم میگوییم طبیعی است شما روی چه حساب بر اساس کدام نکته میگویید زیاد است؟!
اعداد هم در محدوده طبیعی هستند
من و سونولوژیست و دکترتان هم میگوییم طبیعی است شما روی چه حساب بر اساس کدام نکته میگویید زیاد است؟!
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



359

