سلام دکتر عزیز و دوستان
من دو ماه بعد زایمانم دستگاه گذاشتم و بعد اون دو بار پریود شدم این ماه سه روز زودتر از موعدم پریود شدم و شنبه پاک شدم و بعدش ترشحات بیرنگ و بی بو داشتم تا امروز ظهر که رفتم دسشویی و دیدم روی لباس زیرم لکه های مایل به قهوه ای هست و خودمم که با دستمال تمیز کردم ترشحات خونی تیره داشتم
به نظرتون از چی میتونه باشه؟
ممنون از پاسخگوییتون🌷
پرسش (1402/08/01):
لکه بینی بعد پریود
328
25
1402/08/01
سوال کننده
0
1402/08/01
سوال کننده

اینم عکس ترشحات الانم ببخشید بابت عکس
0
1402/08/01
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون عزیزم
حجم خونریزی این ماه چطور بوده؟
حجم خونریزی این ماه چطور بوده؟
0
1402/08/02
سوال کننده
سلام مجدد
این دو بار پریود بعد زایمانم خونریزیم سه روز اول خیلی زیاد بود بعد به مرور کمتر میشد و بعد هفت روزم کامل قطع شده بود این ماه هم همینطور بود
الانم از دیروز هربار میرم دستشویی ترشحات خونی دارم اما کمرنگ تر و رقیق تر از بار اوله
این دو بار پریود بعد زایمانم خونریزیم سه روز اول خیلی زیاد بود بعد به مرور کمتر میشد و بعد هفت روزم کامل قطع شده بود این ماه هم همینطور بود
الانم از دیروز هربار میرم دستشویی ترشحات خونی دارم اما کمرنگ تر و رقیق تر از بار اوله
0
1402/08/02
پزشک اوما
عزیزم داروی خاصی مصرف نکردید ؟
0
1402/08/02
سوال کننده

0
1402/08/02
سوال کننده
این مکمل ها رو روزی یکی میخورم
0
1402/08/02
سوال کننده
بعد زایمان کمر درد داشتم دکتر ارتوپد کلسیم ها رو تجویز کردن صبح و ظهر میخورم
آهن هم به خاطر کم خونی شبی یکی تا چهار ماه بعد زایمان دکترم گفته مصرف کنم
لاکتاول رو هم روزی یکی میخورم
آهن هم به خاطر کم خونی شبی یکی تا چهار ماه بعد زایمان دکترم گفته مصرف کنم
لاکتاول رو هم روزی یکی میخورم
0
1402/08/02
سوال کننده
از امروز صبح هم دیگه لکه بینی ندارم خداروشکر
0
1402/08/03
پزشک اوما
مرتبط با مکمل ها نیست، چون iud دارید کار سنگین نکنید اگر لکه بینی تکرار شد سونوگرافی بدهید در غیر این صورت مشکلی نیست
0
1402/08/03
سوال کننده
ممنون
دیشب هم بعد نزدیکی یکم ترشحات خونی داشتم ولی خیلی نبود
یک ماه پیش سونوگرافی رفتم گفتن همه چیز خوبه تا چند ماه بعد گذاشتن دستگاه لکه بینی خارج از دوره طبیعیه، آیا درسته؟
دیشب هم بعد نزدیکی یکم ترشحات خونی داشتم ولی خیلی نبود
یک ماه پیش سونوگرافی رفتم گفتن همه چیز خوبه تا چند ماه بعد گذاشتن دستگاه لکه بینی خارج از دوره طبیعیه، آیا درسته؟
0
1402/08/03
سوال کننده

این سونو رو ماه پیش دادم دقیق یک ماه بعد گذاشتن iud
0
1402/08/03
سوال کننده
اون موقع هم لکه بینی داشتم
ولی بار اول که پریود شدم لکه بینی هام قطع شد تا این ماه که باز بعد پریودم حداقل روزی یکبار لکه بینی دارم
ولی بار اول که پریود شدم لکه بینی هام قطع شد تا این ماه که باز بعد پریودم حداقل روزی یکبار لکه بینی دارم
0
1402/08/03
پزشک اوما
عزیزم تست پاپ اسمیر آخرین بار کی انجام شده ؟
0
1402/08/03
سوال کننده
متاسفانه تا حالا انجام ندادم
0
1402/08/04
پزشک اوما
عزیزم در صورت تکرار لکه بینی حتما انجام دهید قبل iud باید انجام میشد چطور نگفتند ؟
0
1402/08/04
سوال کننده
چشم ممنون
آخه من پنجاه روز بعد زایمان دستگاه گذاشتم
حالا با وجود iud میشه آزمایش داد؟
مشکلی پیش نمیاد؟
آخه من پنجاه روز بعد زایمان دستگاه گذاشتم
حالا با وجود iud میشه آزمایش داد؟
مشکلی پیش نمیاد؟
1
1402/08/04
پزشک اوما
بله چرا نشود فقط تاکید کنید iud دارید که خدای نکرده حین گرفتن تست خارج نشود
1
1402/08/04
سوال کننده
چشم حتما
خیلی ممنون از پاسخگویی و وقتی که گذاشتین❤️
خدا خیرتون بده🌹
خیلی ممنون از پاسخگویی و وقتی که گذاشتین❤️
خدا خیرتون بده🌹
1
1402/08/04
سوال کننده
stk: |~|12|~|194
1
1402/08/05
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا باشند عزیز مهربانم و الهی که همیشه شاد باشید ، ممنونم از محبتتون 💕💕
0
1402/08/05
پزشک اوما
stk: |~|11|~|102
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- علت ترشح قهوه ای در هفته دهم بارداری چیست ؟
- در زمان لکه بینی ضعیف، نزدیکی زمان تخمگذاری،آیا نزدیکی کرد درسته یا نه؟
- اگه حالتون بد میشه نگاه نکنید
- علت لکه بینی در شب ۲۵سیکل چیست ؟
- رابطه جنسی درهفته پنجم بارداری
- هماتوم بارداری و لکه بینی
- تعیین شروع پریودی ومراجعه به دکتر
- بتام بعد ۵ روز تاخیر ۶۰ شده
- سوال در مورد فیبروم
- لکه بینی و پریود نشدن




