سلامپزشک اوما.
من همیشه پریودیام منظم بوده و هست. ۳ماهه تابستون هر بار ۲۸ ماه پریود شدم بدون خونریزی فقط لکه و طی ۱۰ روز هربار تموم میشد.
اینبار از یک مهر پریود شدم دوهفته لکه بود از ۱۵مهر خونریزی شدید شروع شد به حدی که غیرقابل کنترل بود لباس زیرم فقط میتونستم نیم ساعت بپوشم اصلا کنترل نمیشد . مطب دکترم مراجعه داشتم سونو فرستاد و مفنامیک تجویز کرد(گفت دیواره رحمت ضخیم شده با این خونریزی باید نازک میشد ولی نشده تعجبم) گفت تایکهفته صبرکن اگه قطع نشد دوباره بیا که الان دو روزه من خونریزیم هیچ تغییری نکرده حتی بدتر شده لخته های خیلی بزرگ میوفته از من. وحشتانک . مطب ایشونم تعطیله الان چیکارکنم؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



443
1402/08/01




