سلام خانم دکتر و خانمهای اومایی دکترم بهم قرص دروسبلا داد و آسپیرین که وقتی تموم شد و پریود شدم برم سونو برای پانکچر برای ورود به سیکل قرص های صورتیش رو خوردم ۴تا دونه قرص سفید مونده اونارو هم بخورم یا دیگه نخورم و تاثیری ندارن
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



404
1402/07/30


