تو تخمدان سمت چپت یه فولیکول خوب داری
سلام به روی قشنگتون عزیزم
زنده باشید 💜
خداروشکر فولیکول بالغ دارید رابطه داشته باشید در صورت صلاحدید پزشکتان آمپول hcg هم داده شود. مشکلات ادراری ندارید؟
ممنونم ازتون
دکتر جان پزشکم در رابطه با hcg چیزی نگفتند فردا بنظرتون برم پیششون؟
نه فقط اینکه عذر میخوام رنگ ادرارم انگار تیره شده
خواهش میکنم گل من ، بله مراجعه کنید ، درد هم دارید یا سوزش ادرار عزیزم؟ ار کی تیره شده؟
مترونیدازول که نمیخورید ؟
سلام مجدد خدمتتون پزشک عزیز
مراجعه کردم پیششون ولی گفتن نیازی به آمپول نیست تخمک خودش آزاد میشه
در رابطه با برگشت ادرار به کلیه هم دارو نوشتن برام
حدود یک هفته اس که ادرارم تیره شده

عذر میخوام بابت عکس ولی چند روزه ترشحات بی بو و بی رنگ دارم الآنم که اینجوری شده ترشحاتم اولین باره
بنظرتون برای چی میتونه باشه دکتر جان تخمک گذاری یا عفونت؟
عزیزم حتما آزمایش آنالیز و کشت ادرار هم انجام دهید ،،این ترشحات مرتبط با تخمک گذاری هستند اقدام داشته باشید
چشم مهربونم حتما ❤️
متشکرم بابت اینکه دقیق و با حوصله جواب میدین
چشم هاتون بی بلا عزیز دل دوست داشتنی و ممنونم جان دلم بابت محبت بی دریغتون😍❤️😘